Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
onhan se: hetikuuma

ja aito liekki on aina aito liekki
Ja myös hetikylmä. Induktiokin periaatteessa, mutta. Kun kaasun säätää pienelle liekille, se pienen liekin lämpö on tasainen. Induktio vajaateholla on päälle-pois-päälle-pois. Eli tosikuuma-kylmä-tosikuuma-kylmä. Helppo hauduttaa jotain herkkää soosia.

Miksette huolisi kaasua kotiin?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
explosion-explode.gif
 
Ja myös hetikylmä. Induktiokin periaatteessa, mutta. Kun kaasun säätää pienelle liekille, se pienen liekin lämpö on tasainen. Induktio vajaateholla on päälle-pois-päälle-pois. Eli tosikuuma-kylmä-tosikuuma-kylmä. Helppo hauduttaa jotain herkkää soosia.

Miksette huolisi kaasua kotiin?
Jos on niin herkät soosit, ettei voi ilman kaasuhellaa keitellä, niin mittariauto pihaan ja ravintolaan.

Ja miksi johonkin normikämppään pitäs saada joku pula-ajan kesäkeittiö, kun täällä ainakaan missään kämpässä ole mitään kaasulinjoja ja joidenkin kaasupullojen kanssa veivuu on niin kuollu idea, ettei toista :D Pihalle voi viritellä kaasugrillit ja systeemit, jos tarvista on.
 
Iso saavillinen salaattia naamariin niin nyt sitten turvottaa perkeleesti. Koskaan ei ole asiat hyvin.
 
Jaa niin. Ketään jääny varmaan edes kiinnostamaan, mutta se mun eilen(?) postaama käkkäräpää leidihän oli Alfista perheen tytär. Eikö kukaan muu riittävän vanha muka kattonu tota sarjaa kakarana?
 
***nalkutusta ja kitinää***

346653001_232614842723850_3824521773585665537_n.jpg


😘



Juu, Instani on kieltämättä kokenut muodonmuutoksen tässä viime vuosina. Ennen siellä oli vain muotitaloja ja muutama mainstream-julkkis. Eikä kissojakaan, koska siihen aikaan oli vielä live-kissa taloudessa, niin pärjäsin vähemmällä. Sittemmin...

Sen verran on pitkät piuhat, että kerkesin olla yli kaksi vuotta sinkku, ennen kuin huomasin, että enhän minä oikeastaan jaksa katsella enää jonkun Chanelin tai Jason Momoan fiidiä, kun jo ne on nähty. Siitä se ajatus sitten lähti. Olen koittanut ottaa vähän takaisinkin niitä kaikkia menetettyjä vuosia, kun pervoja tai söpöjä miesoletettuja on jäänyt tehokyttäämättä.

😁
 
Sen verran on pitkät piuhat, että kerkesin olla yli kaksi vuotta sinkku, ennen kuin huomasin, että enhän minä oikeastaan jaksa katsella enää jonkun Chanelin tai Jason Momoan fiidiä, kun jo ne on nähty. Siitä se ajatus sitten lähti. Olen koittanut ottaa vähän takaisinkin niitä kaikkia menetettyjä vuosia, kun pervoja tai söpöjä miesoletettuja on jäänyt tehokyttäämättä.
Ok. Sanotaanko, etten ihan saa tota siirtymää Chanelista ja Jason Momoasta katosta riippuviin tai muuten vaan nahkahomoihin tai noihin uikkarit puolessa perseessä tarzaneihin, mutta kukakin tyylillään :D

Oma syntini instassa on naisyleisurheilijat (suurimmaksi osaksi juoksijoita, moniottelijoita tai hyppääjiä). Varmaan jossain vaiheessa tulee mitta täyteen ja sit onkin feedi täynnä kääpiöitä ja bondagea..
 
Menitkö kuinka aikaisin paikalle? Aamusta alku iltapäivällehän siellä on aika hiljaista kun on rupusarjan otteluita. Keskisarjan aloittaessa alkaa enempi lipua sakkia paikalle ja sitte kun alkaa tienaussarja, niin tupa täysi. Ihan kiva nippu jenejä tuli päivän viimeisen ottelun voittajalle.

katso liitettä 252448
Puolilta päivin-yhden aikaan valuttiin paikalle. Päivän lopussa ei ollu kyllä monta vapaata paikkaa, ei ehtiny niitä kuvaamaan kun piti katsoa matseja.
 
Back
Ylös Bottom