Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
toyota-hilux-ba17eec0c761ea39-large.jpg
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mukava muisto

ei välttämättä, se on nimittäin vuosivuodelta yksin matkustelu tympeämpää ja tympeämpää, ei siitä nauti

kelloa sensijaan voi ihailla JokaJumalanpäivä
 
Älyvehkeistä: Garmin Vivoactive 4s on ollut käytössä kolme vuotta ja nyt viime yönä hajosi rannekkeesta se pikkulenkki.
Aika hyvin kestänyt mielestäni kyllä; uusi ranneke tilaukseen ja jatketaan harrastamista tämän Garminin kanssa. 😊

On tämä ollut hyvä vehje siinä mielessä, että tulee ihan oikeasti levättyä jos body battery -lukema on alhainen. Ei tule puskettua enää väkisin treenejä (niin kuin nuorena ja nättinä!) vaan tulee enemmän kuulosteltua oloa kun peilaa älyvehkeen antamaan dataan;
"Itse asiassa, minähän olen ihan helvetin väsynyt." 😅😅
 
Älyvehkeistä: Garmin Vivoactive 4s on ollut käytössä kolme vuotta ja nyt viime yönä hajosi rannekkeesta se pikkulenkki.
Aika hyvin kestänyt mielestäni kyllä; uusi ranneke tilaukseen ja jatketaan harrastamista tämän Garminin kanssa. 😊

On tämä ollut hyvä vehje siinä mielessä, että tulee ihan oikeasti levättyä jos body battery -lukema on alhainen. Ei tule puskettua enää väkisin treenejä (niin kuin nuorena ja nättinä!) vaan tulee enemmän kuulosteltua oloa kun peilaa älyvehkeen antamaan dataan;
"Itse asiassa, minähän olen ihan helvetin väsynyt." 😅😅
Itellä tuollainen Huihain tai Honorin kello. Samaten n. 3v ikää ja hämmästyttää kyllä, kun akku kestää yhä about viikon, vaikka kaikki reaaliaikamittaukset on päällä. Eikä muutenkaan näytä mitään hajoamisen tai kulumisen merkkejä. Paitsi ranneke, jonka vaihdoin viime kuussa, kun alkoi vähän repsotella.
 
riippuu täydellisesti kuinka kaukaa jaksaa kävellä

allekirjoittanut ei yöpyisi #paikkakunnalla missään muualla kun almassa, vanhassa tornissa

 
riippuu täydellisesti kuinka kaukaa jaksaa kävellä

allekirjoittanut ei yöpyisi #paikkakunnalla missään muualla kun almassa, vanhassa tornissa

Pikaisella silmäilyllä ihan kohtuullinen etäisyys pupiin.
Ja takaisin mallaskosken kautta, sehän on melkein matkan varrella.
 
Back
Ylös Bottom