En itseasiassa edes tiedä onko minun laitteessani kyseistä langatonta latausta.Onko näissä nykyään vielä joku latausporttiki? #langatonlataus
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En itseasiassa edes tiedä onko minun laitteessani kyseistä langatonta latausta.Onko näissä nykyään vielä joku latausporttiki? #langatonlataus
NIinhän sä luulet. Mulla on pillejä.
Kaverini oli toissayönä käynyt väijymässä rusakoita kuunvalossa 12-kaliperisen kanssa. Kaksi nurin.Ulkona rapiat -9. Nähty pari rusakkoa, orava ja harakoita. Luonkuvia ei ehtinyt ottaa.
Kaverini oli toissayönä käynyt väijymässä rusakoita kuunvalossa 12-kaliperisen kanssa. Kaksi nurin.
Hän on kyllä raittiusseuran miehiä.Pitäisi vähentää alkoholijuomia etenkin silloin, kun ollaan pyssyjen kanssa tekemisissä.
Useiden vartijoiden kohteena ollut henkilö kuoli Isossa Omenassa – poliisi selvittää rikoksen mahdollisuutta
Useista lähteistä tulleiden havaintojen mukaan vartijat kävivät ihmiseen käsiksi kauppakeskuksen tiloissa. Toistaiseksi ei ole vahvistettua tietoa, johtiko vartijoiden toiminta elvytykseen vai vaikuttiko hätätilanteeseen jokin muukin seikka.www.iltalehti.fi
Hmm niin ne ajat muuttuu...
Useiden vartijoiden kohteena ollut henkilö kuoli Isossa Omenassa – poliisi selvittää rikoksen mahdollisuutta
Useista lähteistä tulleiden havaintojen mukaan vartijat kävivät ihmiseen käsiksi kauppakeskuksen tiloissa. Toistaiseksi ei ole vahvistettua tietoa, johtiko vartijoiden toiminta elvytykseen vai vaikuttiko hätätilanteeseen jokin muukin seikka.www.iltalehti.fi
Hmm niin ne ajat muuttuu...