Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
C203AEE2-20E9-4F27-8A3C-7967BAC0505E.jpeg
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
katteliko kukaan kunti eilen pilkkielokuvan?

melko ja moista eläinrääkkäystä näyttää olevan tuo tosissaan pilkkiminen: kalat elävänä reppuu ja kituivat vielä punnituksessakin

Minulle ainakin pikkupoikana opetetiinn, että kun kalan saa niin ensimmäisenä siltä henki pois, sitte vasta jatketaan seuraavan narrausta

#degröna
 
On kyllä vähän hölmöä miten innoissani olen vieläkin oivalluksesta, että teams-palaveria varten riittää meikiksi vahva huulipuna eikä muuta. 🤗
Ja siisti paita yöpaidan päälle, että voi mennä mahd. helposti ja nopeasti takaisin makuuasentoon.
 
Minulla ei muuten ole yöpaitaa lainkaan! ei ole ikinä ollut
 
On kyllä vähän hölmöä miten innoissani olen vieläkin oivalluksesta, että teams-palaveria varten riittää meikiksi vahva huulipuna eikä muuta. 🤗
Ja siisti paita yöpaidan päälle, että voi mennä mahd. helposti ja nopeasti takaisin makuuasentoon.

Parasta etätyössä! Itse en tarvi huulipunaakaan. Pieruverkkarit jalassa ja seurahuppari päällä. Konttorilla nappipaita ja pikkutakki, mut ei tuu usein käytyä.

Kesät työskentely menee tässä asussa. Tai ehkä vähemmässäkin, mut kuvassa häveliäisyys..
1EDDE519-A8EF-40B6-8AAA-4CBB6A613DF7.jpeg
 
olisiko tälläisessä tuopakkatakissa ideaa? vähän varmaan pitää harmaantua ensin ennen kun kehtaa käyttää? kuten kuvan HerrasMies


tupakka.jpg
 
Back
Ylös Bottom