Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hain alkukesästä Salomonit fribahommiin. Pätevät siihen hommaan, järeämpi pohjakuvio, mut ei överi niinku jossain mettäjuoksukengissä.
Samoilla kengillä kiertäny luontopolkuja viime viikot.

Ei fribaa nyt kahteen viikkoon. Paitsi takapihalla heitellyt. Pitäis päästä radalle. Mutta isyysloma päällä niin oon skidien kanssa mieluummin.
Mulla samanlaiset Salomonit ellei samat.
Fribahommissa 0 kertaa jalassa.

Hain alkukesästä Salomonit fribahommiin. Pätevät siihen hommaan, järeämpi pohjakuvio, mut ei överi niinku jossain mettäjuoksukengissä.
Samoilla kengillä kiertäny luontopolkuja viime viikot.

Ei fribaa nyt kahteen viikkoon. Paitsi takapihalla heitellyt. Pitäis päästä radalle. Mutta isyysloma päällä niin oon skidien kanssa mieluummin.
Noi näyttää just siltä, mitä oisin kaivannut. Sen sijaan löyty tämmöset, kun piti saada ostaa Prisma-reissulla: https://www.prisma.fi/fi/prisma/salomon-miesten-ulkoilujalkine-rhossili-gtx-magnet-phantom-syrah. En kyllä ite asiassa maksanut noista lähimainkaan tota kahdeksaa kymppiä, kun Prismassa oli muistaakseni 20% ale ja emännän ässähenksut siitä vielä poies. Mutta täytyy laittaa nuo XXL:n popot ylös ja hakea mahdollisesti toisiksi. Tyylikkäät.

Tänään pitäs taas heittoa, jos ei vaan samanlaista sadekuuroa pukkaa kuin eilen.

Oli puhetta konesuunnittelusta. Minä olen kyllä taas suunnitellut kaikenlaista, mutta asiaa opiskellut onely internetsistä.

Eilen illalla suunnittelin reissutuotteeseen erään kohdan. Päissäni, tietenkin. Sängyssä ennen nukahtamista, Nallen kirjan jälkimainingeissa sain oivalluksen.

Eteisen lattialämmityksessä on hieno termostaatti joka on vaihdettu viimisen vuoden aikana. Siitä näkee puhe-elimellä mitä se tekee. Aamulla oli vähän lämmin eteinen, vehje näytti 24 astetta lattian lämmöksi, lämpömittari näytti lattialle rapiat 29 astetta. Sähkömies: tilattu.

posti.jpg

Oli puhetta konesuunnittelusta. Minä olen kyllä taas suunnitellut kaikenlaista, mutta asiaa opiskellut onely internetsistä.

Eilen illalla suunnittelin reissutuotteeseen erään kohdan. Päissäni, tietenkin. Sängyssä ennen nukahtamista, Nallen kirjan jälkimainingeissa sain oivalluksen.
Ei kai se mikään kenttätislaamo ole?

Hieno päivä. Verkkoaita naputeltu valmiiksi takapihalle. Rekut karkaa siellä. Ulkona syöny piffit ja ranut. Jälkiruuaks redi.
Niin hieno päivä että ajattelin vonkua pillua illalla.

Jos peilikuva näyttää hyvältä, mutta heti kun ottaa valokuvan niin siihen ilmestyy joku muumipeikko, niin kumpaa tässä nyt pitäisi uskoa... Ei oikein tiedä kumpi palaute vastaa enemmän todellisuutta miten muut näkee itseni =D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom