Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla samanlaiset Salomonit ellei samat.Hain alkukesästä Salomonit fribahommiin. Pätevät siihen hommaan, järeämpi pohjakuvio, mut ei överi niinku jossain mettäjuoksukengissä.
Samoilla kengillä kiertäny luontopolkuja viime viikot.
Ei fribaa nyt kahteen viikkoon. Paitsi takapihalla heitellyt. Pitäis päästä radalle. Mutta isyysloma päällä niin oon skidien kanssa mieluummin.
Akseli ja tasauspyörästö BTR:stä, haiskahtaa takavetoiselle.
Noi näyttää just siltä, mitä oisin kaivannut. Sen sijaan löyty tämmöset, kun piti saada ostaa Prisma-reissulla: https://www.prisma.fi/fi/prisma/salomon-miesten-ulkoilujalkine-rhossili-gtx-magnet-phantom-syrah. En kyllä ite asiassa maksanut noista lähimainkaan tota kahdeksaa kymppiä, kun Prismassa oli muistaakseni 20% ale ja emännän ässähenksut siitä vielä poies. Mutta täytyy laittaa nuo XXL:n popot ylös ja hakea mahdollisesti toisiksi. Tyylikkäät.Hain alkukesästä Salomonit fribahommiin. Pätevät siihen hommaan, järeämpi pohjakuvio, mut ei överi niinku jossain mettäjuoksukengissä.
Samoilla kengillä kiertäny luontopolkuja viime viikot.
Ei fribaa nyt kahteen viikkoon. Paitsi takapihalla heitellyt. Pitäis päästä radalle. Mutta isyysloma päällä niin oon skidien kanssa mieluummin.
Ei kai se mikään kenttätislaamo ole?Oli puhetta konesuunnittelusta. Minä olen kyllä taas suunnitellut kaikenlaista, mutta asiaa opiskellut onely internetsistä.
Eilen illalla suunnittelin reissutuotteeseen erään kohdan. Päissäni, tietenkin. Sängyssä ennen nukahtamista, Nallen kirjan jälkimainingeissa sain oivalluksen.
Ei aivan. Mutta, nyt se on valmis. Ajaa asiansa vaikka onkin aika pikaisesti kasattu.Ei kai se mikään kenttätislaamo ole?