Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En ole ikinä maistanut nutellaa.
#tietoisku
Mitä helvettiä.. EiErikoisherkkuni (päivittäin ) on edelleen perunalastut joita dippaillaan jacky makupalaan.
Meinaatko viikon loppuna jo tien päälle?en ole Minäkään varma, jos ei sitä ole ollut sitten tietämättäni jossain leivonNAISessa
murta se on varma, että kultainen neste ON! levitetty
onko kuntit koskaan koittanu antaa olla yönyli ennen kiillotusta, minen ole ikinä uskaltanu, olisko joku 4-5h pisin aika mitä oon antanu kuivua
nyt lykkäsin mopedin varastoon niin huomiseen kyllä säilyisi keräämättä pölyä
En itse,mutta eräs toverini ainakin ennen harrasti tuota. Käytännössä aina antoi olla yön yli, jos kyseistä lientä levitti. Luulen että etelleen harrastaa samaa.murta se on varma, että kultainen neste ON! levitetty
onko kuntit koskaan koittanu antaa olla yönyli ennen kiillotusta, minen ole ikinä
Meinaatko viikon loppuna jo tien päälle?
En itse,mutta eräs toverini ainakin ennen harrasti tuota. Käytännössä aina antoi olla yön yli, jos kyseistä lientä levitti. Luulen että etelleen harrastaa samaa.
onko kuntit koskaan koittanu antaa olla yönyli ennen kiillotusta, minen ole ikinä uskaltanu, olisko joku 4-5h pisin aika mitä oon antanu kuivua
Eli ollaan lähes burgeri-maailmassa.. kurkkumajo, lihaa ja juuston makua.Minä laitan munanpäähän kurkkumajoneesia. Emäntäkin tykkää.
Eli ollaan lähes burgeri-maailmassa.. kurkkumajo, lihaa ja juuston makua.
Tä.
Toi on niin sairasta että melkeen tekisi mieli kokeilla.
Täällä miesolento tykkää vastaavasta herkusta.
Täällä miesolento tykkää vastaavasta herkusta.