Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En ole ikinä maistanut nutellaa.
#tietoisku

en ole Minäkään varma, jos ei sitä ole ollut sitten tietämättäni jossain leivonNAISessa

murta se on varma, että kultainen neste ON! levitetty
onko kuntit koskaan koittanu antaa olla yönyli ennen kiillotusta, minen ole ikinä uskaltanu, olisko joku 4-5h pisin aika mitä oon antanu kuivua

nyt lykkäsin mopedin varastoon niin huomiseen kyllä säilyisi keräämättä pölyä
 
Eipä tarvinu miettiä, missä päi Suomea on töissä. Asia tuli selväksi asiakkaan ensimmäisestä lauseesta. Asiassa pysyttiin vaihtelevalla menestyksellä. Herra ortopedi olisi ollut erittäin hämmentynyt tämmöisestä.
 
Erikoisherkkuni (päivittäin :david:) on edelleen perunalastut joita dippaillaan jacky makupalaan. :nolo::kuola::LOL:
Mitä helvettiä.. Ei :LOL:

Menee osastolle jäätelö ja oliivit, mikä ei ole edes noin paha kuin tuo edellä 😄 En nyt muista enempää noita ihmisten hirvityksiä.
 
en ole Minäkään varma, jos ei sitä ole ollut sitten tietämättäni jossain leivonNAISessa

murta se on varma, että kultainen neste ON! levitetty
onko kuntit koskaan koittanu antaa olla yönyli ennen kiillotusta, minen ole ikinä uskaltanu, olisko joku 4-5h pisin aika mitä oon antanu kuivua

nyt lykkäsin mopedin varastoon niin huomiseen kyllä säilyisi keräämättä pölyä
Meinaatko viikon loppuna jo tien päälle?

Lupaa sunnuntaille ihan inhimillistä ajokeliä.
 
murta se on varma, että kultainen neste ON! levitetty
onko kuntit koskaan koittanu antaa olla yönyli ennen kiillotusta, minen ole ikinä
En itse,mutta eräs toverini ainakin ennen harrasti tuota. Käytännössä aina antoi olla yön yli, jos kyseistä lientä levitti. Luulen että etelleen harrastaa samaa.
 
Meinaatko viikon loppuna jo tien päälle?

ei tiedä, ainoa tulevaisuuden suunnitelmani, tällähetkellä: 1.6 kaljalle, jos ei sada, kovaa

ommuute aamusta muuttunu viikonlopun ennuste raakasti, aamulla oli vielä tääläpäin su sateenuhka eikä lämmin, ny jo lavvantaille 18&poutaa
 
Viimeksi muokattu:
En itse,mutta eräs toverini ainakin ennen harrasti tuota. Käytännössä aina antoi olla yön yli, jos kyseistä lientä levitti. Luulen että etelleen harrastaa samaa.

näyttää että voi käydä yöllä nollassa, ehkä varmempi hinkata vielä ehtoolla pois
tuleepa siinäkin jo sitä vaikutusaikaa, manuaali kun puhuu vain 30-60minuuttia
 
Mitä helvettiä.. Ei :LOL:

Ihan parasta. Ideahan on tietenkin, kuten kaikki hyvät ideat, japanista. Siellä tarjoiltiin vielä kerman kanssa..vai oliko se pehmistä...pitäshköhän?

sipsit.JPG
 
Aloin tässä yhtä verkkokurssia käymään vähän puolivahingossa läpi. Mutta tätä pitää tämmönen hauska lasten psykiatri niin kuuntelee kyllä mielellään.
 
Arvatkaas huvittaako lähteä salille?
Mulla oli "raksalla failureen" päivä, nostelin kakkosnelosta niin perkeleesti ja nyt hyvä että hauberit sai t-paidan hihoista läpi.
( ei kehtaa ees koukistaa )
 

Liitteet

  • 20200520_170712.jpg
    20200520_170712.jpg
    68 KB · Katsottu: 70
Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom