Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pieni kysymys näin ennen marraskuuta eli pyyhittekö perseenne etukautta vaiko vaihtoehtoisesti takakautta? Olisi kiva saada vastauksia, sillä olen mietiskellyt tätä jo pidemmän aikaa.

Mä kokkailin viimeöisessä unessani Sami Kuroselle aamiaista, koska se oli meillä yökylässä. :rolleyes:

Jokunen yö sitten kävin unessani jollain ohjatulla ryhmäliikuntatunnilla, jossa oli tunnin aluksi täytekakkutarjoilu. Miksiköhän inhoan ryhmäliikuntatunteja.....? Tosin en jäänyt kakulle, vaan lähdin tarjoilusta suuttuneena jonkun ilmeisesti judopuvussa jumppaan tulleen miehen kanssa kohti kuntosalia, koska eihän tommoseen jumppaan voinut jäädä. Mutta sen sijaan, että oltais menty yhtä matkaa kävellen salille tämän miehen kanssa, hän vaan totes, että hänellä on auto, hän menee sillä. Ei ottanut kyytiin ei, vilkutteli vaan ja huusi auton ikkunasta, että tuu äkkiä, en jää odotteleen. :cautious::mad:

Onneks sentään unissa tapahtuu jotain erikoista, koska arki on niin tavallisen tylsää!

Jännä juttu, että fillarifoorumissa saa Schwable huomattavasti enemmän paskaa niskaan eritoten nastojen osalta. Kuulemma 2 vuotta ja kumit valmiit lähes järjestään, eikä ko. foofrumin käyttäjien mukaan ominaisuudet muutenkaan ole mitenkään ylivertaisia Noksuun ja Contiin verrattuna.

Ei hyvänen aika kuinka vätystää. Ihan jo odottaa että pääsee nokostelemaan bussiin (siis ihan nukkumaan). Sen verran ajoissa tänään kotio päin että eiköhän sitä salireissun raaskisi heittää.

Itse en pyyhi lainkaan. Se kuitenkin kakkaantuu seuraavalla kerralla. Joten en näe hyötyä mustan aukon jatkuvasta rassaamisesta. Oman.
Kerran viikkoon saattaa olla hyvä kuitenkin pyyhkiä, että saa Scheriproctille hyvän tartuntapinnan. Kakka siinä päällä sitten suojaa sitä kivasti, ettei imeydy housuihin.

Back
Ylös Bottom