Pieni kysymys näin ennen marraskuuta eli pyyhittekö perseenne etukautta vaiko vaihtoehtoisesti takakautta? Olisi kiva saada vastauksia, sillä olen mietiskellyt tätä jo pidemmän aikaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Mulle tulee joku tästä mieleenJudopuvussa . Hän vaan totesi, että hänellä on auto. Menee sillä. Ei ottanut kyytiin ei. Vilkutteli vaan ja huusi auton ikkunasta: "Tuu äkkiä, en jää odottelee!"![]()
Lähteeks se paskanen naama puhtaaks ihan bideen paineella ilman hinkkaamista ?Hyi. Jos kakkia on naamassa, tai persiissä, mielummin pesu. Sama sen väljä missä, niin pesu.
Itse en pyyhi lainkaan. Se kuitenkin kakkaantuu seuraavalla kerralla. Joten en näe hyötyä mustan aukon jatkuvasta rassaamisesta. Oman.Pieni kysymys näin ennen marraskuuta eli pyyhittekö perseenne etukautta vaiko vaihtoehtoisesti takakautta? Olisi kiva saada vastauksia, sillä olen mietiskellyt tätä jo pidemmän aikaa.
Kerran viikkoon saattaa olla hyvä kuitenkin pyyhkiä, että saa Scheriproctille hyvän tartuntapinnan. Kakka siinä päällä sitten suojaa sitä kivasti, ettei imeydy housuihin.Itse en pyyhi lainkaan. Se kuitenkin kakkaantuu seuraavalla kerralla. Joten en näe hyötyä mustan aukon jatkuvasta rassaamisesta. Oman.
Noups. Mutta mielummin käytän puhdistukseen joka asiassa vettä. En minä likasia käsiäkään paperiin pelkästään pyyhi. Hygieniasyistä näin.Lähteeks se paskanen naama puhtaaks ihan bideen paineella ilman hinkkaamista ?