Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ny on nälkä. Mistä tuli Mieleen tietysti se, että onko Masa rantakunnossa Juhannukseen mennessä?..
Ja mikä on ollut Painon kehitys/kevennys vuoden aikana?
Itsellä paino vuoden ajan ollut kuhtalaisen sama(+/-3kg suuntaan tai toiseen).

Masa rantakunnossa

20260319_163649.webp
Masa-kissan kunto on väkevä.

Esim uimahallissa ihonväriset uikkarit eivät ole paras valinta…

Mikä noissa? Siinä menee missä muukki?

Mulla qlli iholtaan tummempi. Hyvin peittää ihonväriset uikkarit hänet. Ettei olis vahingossa tullu kuukerin nelli? Luojalla meni luodessa qullit sekaisin. Vois sitä keekeri raukkaa jolla on pieni ja valkoinen.

Leggarit = kalsarit.
Kalsareiden päälle kuuluu pukea housut julkisella paikalla. Sama kuin sukkahousut. Se, että lahkeessa ei ole kiinni jalkateräosaa, ei muuta alusasua päällysasuksi. Kotona voi olla mukavasti kalsarit päällä ja itse käytän kalsareita jumppasalilla. Siellähän voi naisväki yläosan suhteen harjoitella nykyään myös pelkkiin rintaliiveihin pukeutuneena. Itse vedän rintaliivien päälle topin tai t-paidan. Kalsarit ovat toki erittäin mukavat pitää yllä, mutta joustavia ja rentoja housuja on olemassa niin, ettei tarvitse yleisellä paikalla nolata itseään pelkissä kalsareissa ja näyttää siltä, että muistisairauden tms vuoksi on unohtanut pukeutua päällysvaatteisiin.

ai ,että on virkistävää vaihtelua, kun kuntoilusalilla millä minä piipahtelen käy pari vosua jotka pukeutuvat aivam tavallisiin verkkareihin ja teepaitaan

Minä pidän

ja ovat siis senmoisia vosuja, että ruumiin rakenne antaisi täydet mahtollisuudet pukeutua ihan miten vain

Back
Ylös Bottom