Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mulla on myös joku viski Cola tuoksuinen tukkatökötti mutta en oikein tajua mikä se tarkoitus sitten loppupeleissä miehillä on... myrkyttää nainen hengiltä?

Viskin hajua tukkaan, minttua suuhun, partaan terva, kainaloon antiperspirantti, tuoksullinen ofc, suihkussa läträtään tuoksuvalla saippualla ja sitten vasta päästään pitämään parfyymi?

Koitan pidättäytyä extra hajuista niin että lähes kaikki muu on hajutonta paitsi parfyymi ja hammastahna.
Itselläni on niin lyhyt tukka joka leikattu 3 mm rajaajalla että aika turha siihen on mitään tököttejä läträillä. Suihkusaippualla pesen tukan samalla kun itseni muutenkin. Antiperspiranttia vaan kainaloihin ja se on siinä.

Vaihteeksi onnistunut verovuosi, muutama satanen palautuksia, eli aikalailla +-0.

Toki se vähän ihmetyttää, että kiinteistöverossa asunnon verotusarvo kasvaa vuosittain vähintään ikävähennys prosentin verran. Kummallinen luonnonvara se, varsinkin näin haja-asutuksen keskellä, missä ei ole palveluita tai kunnallista infraa, ainoan vetovoimatekijän ollessa luonto.

Ostin joskus mysteerilaatikon dick johnsonilta, näköjään aika moni heidän tuote on tuota whiskey & vanillaa tms jossa mainitaan viski ja jokasein tuotteen kohdalla hieman yliampuvat myyntipuheet, mutta ehkä se on heidän tyyli.

Boksissa oli mm. hajuvesinäyte sen annoin pois. Kasvovettä (en tiedä mikä sen virka on) olen joskus käyttänyt, siinä ei ole niin voimakas tuoksu mitä hajuvesissä, mutta semmoinen mieto tuoksu.

Huulivoide, kasvojen pesuaine ja sheivaugeeli parralle satunnaisessa käytössä, niissäkin on tuota samaa tuoksua mutta ei niin pistävä.

Teen sellaista työtä, että hajusteita en voi käyttää, niin työpäivinä mennään hajusteettomilla tuotteilla. Satunnaisesti sitten vapaa-ajalla käytössä.

E. Eipä noita hajusteita nyt hirveästi tule käytettyä. Puhtaat vaatteet ja suihkun raikas on paras.

hieman yliampuvat myyntipuheet

Minä ainakin uskon joka sanan!

ei kai aikuiset Miehet kehtaa ryhtyä valehtelemaan?!

Serpent Midnight Musk ei lupaa sinulle onnellista loppua. Se takaa yöt, joista et koskaan kerro, koska kukaan ei kuitenkaan uskoisi. Tämä hajuvesi on se hetki, kun todellisuus repeää ja vain sinä astut sen läpi.
Yksikin suihkaus tätä hajuvettä, ja maailma vaihtaa väriä. Aistit terävöityvät, ilma muuttuu raskaammaksi ja kaikki ympärilläsi astuvat askeleen lähemmäksi. Valot sumenevat ja musiikki kaikuu, kun putoat syvälle kaninkoloon. Mutta pohjalla odottaakin synti, eikä satu.

Töihin vain sipaisu antiperspiranttia jossa kyllä mieto tuoksu.

Arkena saatan hajuvettä laittaa sen 1 suihkauksen 0-2 kertaa viikossa. "Hienompaan" tapahtumaan lähtiessä sitten kaivetaan kalliimmat parfyymit mutta sitäkin ujosti max 2 suihkausta ja hyvin haistan sen itse vaatteista vielä seuraavana päivänä yms.

Suihkun jälkeen saatan pistää pienen sipaisun kainaloon hajustetta kun emäntä monesti sinne illalla/yöllä könyää

Viski vahat jäänyt juuri siksi purkkiin kun en keksi miksi sotkea esim laadukas parfyymi sitten tuollaisen kanssa.

ai, että

Tohtorille lisää elokuvasuosituksia

:zzzz:

e: #ajankuluksi olen katsellut esim jason bourne leffat, mikki17 aikana vähän pilkin, nyt on taas vähän että mitähän seuraavaksi..varmaan deadpoolia ripiitillä..nykyään (post covid) tehdään ihan :kakka:elokuvia.

Viimeksi muokattu:
Projektina marraskuun kaktuksen elvytys, kaktkesi lehdet irti joten tökkäsin nyt katkenneet lehdet uuteen multaan ja pienempään ruukkuun samoin myös juurakon omaansa. Chat gpt neuvoi, että keväällä riittää kerta viikkoon n. 1,5-2 dl vettä.

Saa nähdä miten homma etenee.

Minä olen käyttänyt tänävuonna hajuvettä kaksi kertaa yhden suihkausen kerrallaan

Viimeksi muokattu:
Viski vahat jäänyt juuri siksi purkkiin kun en keksi miksi sotkea esim laadukas parfyymi sitten tuollaisen kanssa.

mikset käytä pelkästään sitä?

Minullakin esinmerkiksi viime pe(GreatSuccess) oli pelkstään true whisky partaöljyä, hinpunverran

ei muita haisuja, pl.hiki &pieru

Vaikea tilanne.
Olen neljän kuukauden ajan tiennyt yhden koiran ilmeisestä kaltoinkohtelusta. En henkilökohtaisesti tunne omistajaa, vaan omistajan sukulaisen, joka on kertonut asiasta - tämä sukulainen on äitini miesystävä. Koiran pitäisi päästä eläinlääkärin tarkistettavaksi oireilun vuoksi. Näin ei ole tapahtunut, vaikka tämä sukulainen on asiasta omistajalle sanonut. Sukulainen ei kehtaa/uskalla puuttua laiminlyöntiin, ettei kukaan vaan nyt pahoita mieltään, ja hän on vähän nössykkä luonteeltaan. Asiaa vaan hyssytellään. Omistaja on useasti sanonut vievänsä koiran eläinlääkäriin, mutta edelleen koira on ilman hoitoa. Sain tietää tästä eilen. Jälleen kerran omistaja on luvannut varata koiralle vastaanottoajan. Oireilu jatkuu

Ei kai tässä jää mitään muuta vaihtoehtoa, kuin tehdä ilmoitus valvontaeläinlääkärille. Omistajahan ei ilmoittajaa saa viranomaiselta tietää, mutta eiköhän tämä sukulainen sen hoksaa. Liekö osuu sitten paska pahasti tuulettimeen.

Viikonloppuna kuulen koiran tuoreimmat uutiset. Koiran omistaja ei edes ole mikään reppana rahaton alkoholisti tms, vaan ns normaali työssäkäyvä perheellinen ihminen.

Projektina marraskuun kaktuksen elvytys, kaktkesi lehdet irti joten tökkäsin nyt katkenneet lehdet uuteen multaan ja pienempään ruukkuun samoin myös juurakon omaansa. Chat gpt neuvoi, että keväällä riittää kerta viikkoon n. 1,5-2 dl vettä.

Saa nähdä miten homma etenee.
Tämä on kyllä jännittävin tilanne mitä tässä ketjussa on viime vuosina nähty.

Back
Ylös Bottom