Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Liike on lääke sopivalla kuormalla heti, kun ei selvää vasta-aihetta. Mut toipuu varmasti paremmin, kuin perus 41v Pirkko vastaavan vamman jälkeen. #geenitkokoikänsätreenannutmotivaatiohuippu-urheilijanpsyykeresurssit
Jep ja jokainen tapaus varmaan myös hieman yksilöllinen. Kivunhoitokin vaikuttaa, helpompi lähteä varovasti liikkumaan mikäli se kunnossa.

Liike on lääke sopivalla kuormalla heti, kun ei selvää vasta-aihetta. Mut toipuu varmasti paremmin, kuin perus 41v Pirkko vastaavan vamman jälkeen. #geenitkokoikänsätreenannutmotivaatiohuippu-urheilijanpsyykeresurssit
Jostain näin että aitiopaine oli kumminkin alussa ja ilmeisesti molemmissa kintuissa oli jotain ehjättävää. Joka selittää niitä ylimääräisiä leikkauksia..

ep ja jokainen tapaus varmaan myös hieman yksilöllinen. Kivunhoitokin vaikuttaa, helpompi lähteä varovasti liikkumaan mikäli se kunnossa.
Kyllä mää olisin huolestunu jos tässä vaiheessa ei olis kuntofillarilla, tuskin kumminkaan saa vielä varata jaloille(*), tai ainakaan toiselle saa niin mitä muutakaan, se on oiva vaihtoehto ja monelle ehdotettu..

(*) leikkasin joskus varmaan vuosikymmen sitten muuan tunnetun kotimaisen moottoriurheilijan säärimurtuman joka julkas ig:ssä kans kiitos/toipumisvideon, kävelylenkillä ilman keppejä 5pv leikkauksen jälkeen..säärinaula ja poikkimurtuma on kyllä mukava kun pääsee heti varaamaan

Muista vaan se palkankorotus! Se on kyllä jännä miten (tutkitustikin) palkan korotus on yllättävän surkea motivaattori vaikka... työtä nimenomaan tehdään sitä rahaa saadakseen... ainakin näin keskimäärin. Ei nyt lasketa tähän sitä promillea joka toteuttaa omaa intohimoista kutsumustaan.
No se tekee tästä siedettävää, koska sain sentään paremmin pesäeroa tuohon sekoilijaan.

Minä siis todella pidän työstäni kokonaisuutena. Tuon ihmisen kanssa pärjään, koska olen vuoden alussa tehnyt päätöksen, että tämän vuoden lopussa en ole hänen kanssaan samassa työpaikassa. Jos en saa potkia ulos, niin lähden itse, mutta yhteistyömme ei tule jatkumaan. Minä en terveyttäni ala hänen takiaan menettää.

Olet kuin Kouvola!

Petyitkö? Älä suotta! Vaikka Kouvolaa pidetään joskus harmaana hiirulaisena, on kaupunki oikeasti rutkasti mainettaan eloisampi paikka. Olet kuin Kouvola, sillä myös sinä onnistut tuon tuosta yllättämään muut taidoillasi. Olet oikea arjen sankari, ahkera puurtaja, joka viihtyy mieluummin vähän sivussa kuin parrasvaloissa.

En tiä erooko kovvola kauheen paljoa porista. Muuten kuin että pori on joka akselilla vitusti parempi.

Ei lyhythihainen kauluspaita ollutkaan vielä hyvä asuste, käsivarsia palelee.

Muutama harrasteraha mätkyjä. Oletin oikeuslaitoksen toimivan edes jonkinlaisella nopeudella. No onneksi AI korvaa juristit.

En tiä erooko kovvola kauheen paljoa porista. Muuten kuin että pori on joka akselilla vitusti parempi.

No en tiedä. Ainut selkeästi parempi on Beer hunters vs Old Tom. Kaupunkina paskaisempi, huonommassa kunnossa ja tuulinen. Kulkeminen ihan helvetisti vaikeampaa. Torin pitseriasta saa aina paskataudin.

Viimeksi muokattu:
No niin. Nyt on reipasta puhetta. (y)

Mitä sitä kaunistelemaan. Aloin nukkua yöni taas, kun sain tämän päätöksen tehtyä. Enkä siis usko, että henkilö oma-aloitteisesti hakeutuu (tai pääsee) muualle, joten vaihtoehtoni ovat edellä mainitut. Itseriittoisana henkilönä uskon, että minulla on vaihtoehtoja.

Back
Ylös Bottom