Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

olisiko Teillä varaa pitää sitä?

eihän tuollaisen henkilöauton ostaminen juuri mitään vaadi verrattuna siihen ylläpitoon
Lammikko teki hiljattain johonkin hypritiporsseen laatikkoremonttia, alkuperäinen kustannusarvio oli 35k.
Oli sillä päästy jo reilu 100tkm.
Kyllä siinä äkkiä pääsee ylimääräisestä pääomasta.

8 % palkankorotus ihan vaan kysymällä, että pitäiskö palkkaa vähän tarkastella. TES-korotus siihen päälle.

ja pomolta kehoitus pyytää seuraava korotus syksyn kehityskeskusteluissa, koska siellä meriittikorotukselle on taas mahdollisuus. :unsure: Oon siis selvästi tehnyt liian halvalla tässä. Jumalau.

ei muuten täsmää

olen tehnyt erinomaisia kauppoja ketjun vihjeillä mm.qt, boliden näistä siis olen jo nostanut voitoto pois
vihjeiden perusteella ostettuja ja vielä hyvin vihkreällä olevia on salkussa mm. amgen
Ristus.

Avasin eilen nordnetin pitkästä aikaa,kun kiinnosti oliko Iranin hässäkkä aiheuttanut minkämoisen kyykyn. No eipä kummosta.
Minen tiijä mitä KCranesin lapulle on tapahtunut, sehän on karvan alle satkun.
Joskun ostin pärekopallisen kun sai 20€/kpl.
Aika raakasti vihreällä.

Minä sitä kans joskus ostin, kun geelit kehotti, ja möin kaikki pois kun geelit kehotti #mätkyt

Kyllä kasvisruokakin voi olla ihan ok, kun hyvin maustaa.

IMG_6368.webp

IMG_6369.webp

Ulkona ankea ilma, meinasi pari kertaa lähteä jalat alta. Vituttaa ja päätä särkee, posiitivisen ajattelun kautta niin eipä tarvitse työpaikalla möllöttää.

kyllä tämä kotiolot voittaa

saa mennä valmiiseen pöytään ruokailemaan ja akat keittää aamu ja iltapäiväkahvit

Back
Ylös Bottom