Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Masa-kissa on urheasti kestänyt yöpymisen poikkeukselliset kenttäolosuhteet nyt, kun makuuhuone on Mirrin yksityiskäytössä.
Niin kauan kuin ruokahuolto pelaa moitteettomasti, voi muista vaatimuksista hivenen joustaa.
katso liitettä 276880
Hetkinen. Mikäs ”piilopullo” tuolla näkyy,,? Masa näyttäisi naulinneensa katseensa siihen.. #juomahuolto..

Se on tainnut jäädä mainitsematta, että Mirrihän on minun syntymäpäivälahjani (22.02). Autokeskusteluun voin osallistua kommentoimalla, että Mirrin kuljetus hoidettiin tietysti Mercedez-Benz -ajoneuvolla.
Ajettiinko yhtä rauhallisesti ja matalilla kierroksilla kuin jäsen. V?
E. Oliskohan tuo pullo jäänyt Sniffarilta, kun on ollut Masavahtina:unsure:
E2. Täällä Naiset keskustee mesestä, huhhuh

Kaappijuoppous kyllä selittäisi piporadion ja muutkin vähän sakeammat jutut🤔

Ollaankohan siellä nyt itse asiassa katkolla, kun pullot tyhjänä.

--
Pitkäaikainen runsas alkoholin käyttö yhdistettynä ns. “pällilääkkeisiin” (esim. bentsodiatsepiinit, rauhoittavat, unilääkkeet tai jotkin psyykenlääkkeet väärinkäytettynä) voi aiheuttaa vakavia muutoksia aivojen toimintaan. Näihin voi kuulua:

Mahdollisia syitä äänten kuulemiseen ja hallusinaatioihin:
  • Alkoholidelirium (delirium tremens) – vieroitusoireisiin voi kuulua näköharhoja (esim. eläimiä), sekavuutta ja pelkoa
  • Alkoholipsykoosi – äänten kuuleminen tai harhaluulot pitkäaikaisen käytön seurauksena
  • Lääkkeiden ja alkoholin yhteisvaikutukset – keskushermosto häiriintyy
  • Univaje ja aliravitsemus – yleisiä pitkäaikaisessa käytössä
  • Aivovauriot ja hermoston kuormitus vuosien käytön seurauksena
Näköharhat pienistä eläimistä (kuten kissoista tai hyönteisistä) ovat itse asiassa klassinen oire vakavasta vieroitustilasta.
--

Aamiaisen jälkeen imuroitu kotisali eli nyt voi siirtyä vapaalle. Eric Clapton soimaan ja pari keppanaa ennen lounasta jonka jälkeen taidan kattella jonkun leffan.

Yhdeksän päivää tuli kuntoiltua putkeen, nyt pari lepopäivää.

Back
Ylös Bottom