Joku pipipää tappoi naisystävänsä ja asui ruumiin kanssa neljättä viikkoa. Yksi kysymys. Haju? Eikö kalmo löyhkännyt jo rappukäytävään ja naapuriin asti 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saha, 200l jätesäkkejä, arkkupakastin.Joku pipipää tappoi naisystävänsä ja asui ruumiin kanssa neljättä viikkoa. Yksi kysymys. Haju? Eikö kalmo löyhkännyt jo rappukäytävään ja naapuriin asti![]()
Kyllä toi mun Macan ihan hauska ajettava on, mutta ei sitä painoa kukaan pysty poistamaan. Tosin matala painopiste vähän auttaa.
Tämähän ei edes ole mikään tehomalli, eli 0-100 ei ole se juttu.
Joissakin tilanteissa lämpökäsittely on juuri oikea lääkeJoku pipipää tappoi naisystävänsä ja asui ruumiin kanssa neljättä viikkoa. Yksi kysymys. Haju? Eikö kalmo löyhkännyt jo rappukäytävään ja naapuriin asti![]()

Kuva sitten Sylville todisteeksi. Kohtahan sulla on kaljaa saman verran mitä Sniffari tarttee su aamuna ns. Koneen starttiin.Käyn sunnuntaina, niin saa sitten kerralla kaikki tarvittavat yksiköt.
Joo en ole tota Volvoa kevyeksi väittänytkään. Myönnän että se on jo liian painava. Joku 1500-1700 kg olisi vielä ok, mutta tässäkin mallissa on aivan liikaa painoa. En tiedä tästä Polestar-versiosta onko alusta miten samanlainen kuin perusmallissa, mutta ainakin siinä perusmallin V60 T8:ssa on kuulemma alustassa turhan helposti kuluvia osia ja syy on juurikin se liiallinen paino.Hih, hassua että joku pitää V60 T8:sia jotenkin hauskana ajettavana ja varsinkin mieltää sen kevyeksi. Painaa nimittäin jo ns. kuivana 2tonnia. Menee kyllä, ainakin kesällä, kuin juna, mutta ainakin omaan perseeseen ensimmäisenä tuntui nimenomaan paino, kun muutaman päivän ko. mallilla kurvaili.
Työantaja näköjään mielestään maksanut viime vuosina liikaa bonareita. Tänä vuonna tietyn tunnusluvun all time enkka, niin ensi vuonna tuo luku on sitten tuon KPI:n osalta alimman tason kynnys.
Tuon osuus kuitenkin on 35% koko bonarikakusta, joten pitää säätää odotuksia pari naksua alaspäin jo tässä vaiheessa. Aika monta toimintatonnia vähemmän.
Mulle ajamisen hauskuus on nimenomaan kaupunkipyörittelyä, kiihdyttelyä ymMääritteletkö mitä on mielestäsi ajamisen hauskuus? Tiedän kyllä että ne sähkövatkaimet kiihtyy hyvin mutta mitä muuta niissä on ns. hauskaa? Painavia ja usein korkean painopisteen omaavia "rohjoja" suurin osa. Mutta johonkin kaupunkipyöritykseen ne on varmaan todella käteviä kyllä.![]()
Taitaa tulla reilu 13% vuosipalkasta vaikka firman tulos ei ollut mitenkään mairitteleva. Sain vielä joulukulle palkankorotuksen ja tottakai suuressa viisaudessa on päätetty niin, että se vuoden lopun kk-palkka määrittää bonuksen pohjapalkan.Onneksi rajat pistetään tappiin niin mitään pelkoa, että jotain tulisin. Nyt saadaan 1,5% H2n palkasta.
Ite oon niin oldschool että tykkään bensamoottorin äänestä vaikka suurin osa autoista onkin ihan liian ylivaimennettuja. Ei tule kunnon pakoääniä ja imuääniä enää nykyisin monestakaan automallista.Mulle ajamisen hauskuus on nimenomaan kaupunkipyörittelyä, kiihdyttelyä ym
Mutta mun mielestä on ollut hauskaa ajella myös e30 bemareilla, tai bemareilla yleensä ja SLK mersuilla. Kuin myös tykkäsin sähkögolfista kun sekin kiihtyi kivasti. Haaveena Cupra Born.