Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lopettakaa se pullan syöminen. Heti.
No olihan se nyt vähintään bi, ihan selvä. Kaikkea nussi, niin kuin tuohon aikaan tapana.
Enhän siis varmaksi tiedä mitään, mutta tuon ajan kaverit oli vähemmän heteroita, kuin me nykyään.
E. Saattaa olla, että menin miinaan tms.
Puuttuu tärkeä sana: unfallfrei.20-malli, 70-tonnia ajettu ja hinta 52k
Jumalauta ilmatteeksi jakavat noita autoja tuolla saksanmaalla. No tuleehan siihen verot päälle mutta silti.
keikyä on, jäätelyä on, pähkinöitä on
keikyä en aio nauttia, muita tuotteita olen jo
olispa pilua
Mitä olen noita ilmoituksia seuraillut, niin se kyllä yleensä mainitaan ihan erikseen jos auto on kolaroitu.Puuttuu tärkeä sana: unfallfrei.
Mitä olen noita ilmoituksia seuraillut, niin se kyllä yleensä mainitaan ihan erikseen jos auto on kolaroitu.
Toki tuossa on väärät penkit, ja väärä väri joten mitään ostohousuja ei tarvitse vetää jalkaan.
Oli kova. Timantin kova.
No mites se "syö nisua, se kasvattaa tisua".
Taustat kannattaa aina selvittää jos mahdollista.Itse kun mietin tän polestar volvon ostoa niin maksoin muutaman euron johonkin mistä sai todella tarkat historiat ja analyysit kyseisestä menopelistä. Koitin kaivaa sähköpostista mutta siitä on jo sen verta aikaa ettei osunut silmään mutta varmasti onkin teillä jo tiedossa nämä. Siitä sai hiukan lisää ostovarmuutta ja tehtiin niin "törkeästi" et soitettiin edeltävälle omistajallekin koeajolla löytyneiden lappujen (ja puhelinnumeron) perusteella ja kyseltiin rehellistä mielipidettä ja kommenttia kun ei ollut enää auto hänen ongelma.
muoks : on siis uitettu saksasta muutamia vuosia sitten.
Äetsä
?
Ratkojat - Haku sanakirjasta: äetsä
Sanan 'äetsä' merkitykset, ratkaisut ja synonyymit (23 kpl)www.ratkojat.fi
Taustat kannattaa aina selvittää jos mahdollista.