Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Saatana, kaliaa mieli tekisi
Kippis

IMG-6148.jpg

Onko tämä ihan ”forever home” vai flippaus? Kun etkös rempannut jo ennen tätä kohdetta jotain taloa?
Tämä on loppusijoituspaikka.
Saavat kantaa pois.

Pari edellistä tuli rempattua parempaan myyntikuntoon, mutta asumiseen nekin oli hankittu.

Mä oon remppaillut isäni käsisirkkelillä, jolla rakennettiin mun lapsuudenkotia 50 vuotta sitten. Nostalgista puuhaa, kun päräyttää sen tulille ja koittaa varoa sahaamasta virtajohtoon, jota missään uudessa vehkeessä ei ole. Täytyy myös koittaa muistaa varoa sormia ja nauloja. Tuohon ei nimittäin saa enää uusia teriä, koska kiinnitysreiän standardi on muuttunut aikojen saatossa. Reikien muuntelu on selkeä kapitalistin juoni saada vehkeitä kiertoon, kun muutenhan jengi sahailis nuilla sukupolvesta toiseen.

Tein kukkoa viinissä. Siis ihan ruokaa, eikä Laitilan olut-viini-juomaa. Saatanan hyvää taas, osansa voi olla voilla, pekonilla, pullollisella punkkua yms. Lisukkeena bataattipyree ja patonkia, jumalaista.

Voisin epäillä, että kohta tulee jälkkärikuvaa.

Back
Ylös Bottom