Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nonii, koska lähtö?
Tarvitaakohan kämppäemäntää?
Screenshot_20260121_125935_Chrome.webp
Siellä ei sitten kylläkään ole pulloa pöydänjalan vieressä.

rauhanpalkinto.webp

Vierailessani taannoin Amsterdamissa minulle luovutettiin arvostettu Heineken rauhanpalkinto! Nyt postitan mitalin Davosiin jotta se voidaan luovuttaa maailman suurimmalle ja tärkeimmälle rauhanrakentajalle.

katso liitettä 276581

Vierailessani taannoin Amsterdamissa minulle luovutettiin arvostettu Heineken rauhanpalkinto! Nyt postitan mitalin Davosiin jotta se voidaan luovuttaa maailman suurimmalle ja tärkeimmälle rauhanrakentajalle.

Harmi kun en ole koskaan saanut mitään palkintoa. Kaverilla olisi ala-asteen hiihtokilpailuista saatuja mitaleita. Ainakin ne kultamitalit voisi luovuttaa pois.

Kohta on kaksi viikkoa ryynätty ja alkaisi joutamaan kotia. Viime yönä olin Oulunsalossa matikkapilkillä, siellä ei kyllä ole mitään paikkaa tiedossa, olisko kuitenkin enneuni?

Kyseltiin vasta kiinnostuneita, en vielä ilmoittautunut, pitää vähän tuumailla tätä.
Hilloahan siellä olisi tarjolla, ja lakeuden tasaiset maastot.
Täällä puheltiin että ruåttissa olis menny rapiat 10 miljoonaa kuutioo puuta nurin talvimyrskyssä. Tuntui parhaimmillaan puolitoista metriä luntakin olevan päällä

Back
Ylös Bottom