Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

https%3A%2F%2Fsubstack-post-media.s3.amazonaws.com%2Fpublic%2Fimages%2F343ad089-ab19-459f-aa2e-a808f2d678c2_640x360.gif

Minä taidan tehdä downshifts:tauksen sitten vasta kun rönövitosta saa halavalla(eli järkevällä hinnalla, kuka renoosta yli kaksikymppiä maksaa?), ehkä ajelen nykyisellä siihen saakka?

onnekis on tullu 1.10 GAYkkaa nähtyä niin ei tarvi enää aikayksikköäkään milloinkaan kuluttaa siihen honmaan

Minä taidan tehdä downshifts:tauksen sitten vasta kun rönövitosta saa halavalla(eli järkevällä hinnalla, kuka renoosta yli kaksikymppiä maksaa?), ehkä ajelen nykyisellä siihen saakka?

Eikö ekoloogisin ja edukkain vaihtoehto, sekä ajelumukavuuden ja #statuksen maksimointi olisi vaan pitää Mece? Eihän se miksikään Teidän kevyessä käytössä mene tyystin siistinä pitäen.

Käytin muuten viikonloppuna julkista liikennettä kahteen kertaan. Kamalan hintaista, yli kolme eurua yhteen suuntaan. Eli pidetään pemari vielä toistaiseksi. Ja nythän olen ollut myös julkisessa hammaslääkärissä ja hammashoidossa. Ja julkisella vysioterapeutilla. Seuraavaksi ajattelin julkisen kirjastokortin hankkimista. Täytyy alkaa panostamaan maksettujen veroeurojen hyödyntämiseen, eikä vaan valittaa että hukkaan menevät!

Back
Ylös Bottom