Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Täällähän on ketjussa jo kohta puolet porukasta eläkkeellä.

Nyt on laitettu metsästysseuran kirjanpito viime vuodelta sellaiseen kuosiin että olisi maltsukin ihmeissään, seuraavaksi #kahvi.

Tätä on somessa kehuttu niiiiiiin paljon että kai se on väijyttävä.

Tätä on somessa kehuttu niiiiiiin paljon että kai se on väijyttävä.

Katsottiin Masa-kissan kanssa. Asiallinen dokumentti. Sota on ihmisyyden alennustila. Harmi vaan, kun asioista päättävät eivät itse siellä etulinjassa ole.

Lukusuositus. Anthony Beevor Stalingrad.

20260111_133651.webp
Minä olen lukemassa tätä. Hirvittävä, masentava kirja.

Lukusuositus. Anthony Beevor Stalingrad.

Taitaa olla saman kirjoittajan sellainen Berliini-teos 🤔

Luin josku uutisen jossa kerrottiin että kun Neuvostoliittolaiset vapauttivat erään keskitysleirin niin ensimmäiseksi ranskalaiset naisvangit raiskattiin.

Ilo muuttui kauhuksi.

Kyllä Berliini 1945. ryssät kovasti kehuivat Beevoria ton Stalingradin jälkeen ja suuttuivat kun Berliini ilmestyi.

Suunniteltu kevennys reeneihin ja kylläpä painoikin, ajallaan tuli ellei pikkusen myöhässä. Ihme juttu että aina kun kuuntelee Popedaa, niin seuraavana päivänä ei oikein treeni kulje. En ymmärrä miten jonkin tietyn musiikin kuuntelu ja treenaaminen liittyvät toisiinsa, ei tuossa mitään syy-seuraussuhdetta pitäisi olla.🤔

Kengurupasta. Kävin eilen pienessä hiprakassa liidelissä… Siinähän tuo meni, ei pihviä tehnyt mieli paistaa. Oli varmaan oikea päätös pilkkoa pieniksi ja kastike. Ei nyt isompaa vikaa, mutta en usko että ostan toiste.

Takka palanut aktiivisesti, vähän varpaiden mukavuuden vuoksi lattialämpöä. Nyt ulkona lämpö noussut ja sisällä leppeät +26.

Back
Ylös Bottom