Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minä kun luullut, että Minulla vähän kun minä pidän käteisvarannot aina minimissä

atm. hirvittävän paljon kun on 2955,90

mutta tämä vääristymä johtuu kaupoista, ei siis saanut sopivan pyöreää kahteen-kolmeen nollaan päättyvää määrää ostettua jotta käteiset olisivan menneet minimiin

onko myös ketjun jäsenillä noin vähän rahaa käyttelytilillä?

etenkään tuon lääkärin vastausta en oikein usko

Voisi joku kanava tehdä sellaisen tv-ohjelman kuin Kenellä eniten ulosotossa.
Sinne sopisi kaikki jetit ja jaajot. Ohjelmassa nämä hahmot kertoisivat miten aikovat velkansa maksaa ja sitten välillä haastateltaisiin voutia ym viranomaisia.
Ois mielenkiintoinen formaatti.

tähtä johtuen salkkua on silmällä mukava katsella
On se erinomaisen mukavata touhua.
Likviditettiä olisi hyvä aina olla viisnumeroinen, jos tulee jotain mielenkiintoista ostettavaa.
Jääkö tämä joulupukkiralli nyt piippuu. No Nasdax nousee, mutta Ruotsin indeksi on jo ATH, jaksaako se kelata enää yhtään ylemmäs.
Eikö helvetin rikkaisiin Wallenbergeihinkään enää voi luottaa. Tuttu Vintiöistä.

65 euroa, 19.12 tulee palkka
Melkeen samis, 76€ tosin en käytä tuota tiliä juurikaan. Siirrän laskujen jälkeen melkein kaiken aina luottokortille plussalle ja makselen sillä aina kaiken koska vielä saa hiukan cashbackia niin miksipäs ei. Palkkatililtä taitaa loppupeleissä mennä vain parit suoratoistopalvelut ja muksulle siirtelen sieltä välillä rahaa. Vastikkeet ja muut rullaa aina pari - kolme kuukautta edellä niin siellä on tavallaan se mun eka "puskuri" että jos vaikka autoon tulee jotain niin voin pari kuukautta olla niitä maksamatta.

luottokortille
Eikö ne suoratoistotkin ym kannata maksaa sillä luottokortilla? Minä kerään sillä luottokortilla finnairin pisteitä, juuri tuli vahvistus Tokion menolennon päivityksestä bisnekseen, mikä maksoi luottokortin vuosimaksun tai pari, eli satasen?

onko myös ketjun jäsenillä noin vähän rahaa käyttelytilillä?

Tällä hetkellä hieman on kun palkkapäivästä ei kauaa, mutta nopeasti se häviää. Varmaan puolen kuun kohdilla odotellaan pikku osinkoja kun tilillä muutama markka enää. Esim pe iltana ei ollut tarkoitus tuhlata rahaa, eikä ostaa mitään. Etes kaljaa. Sitten katselin osakekursseja ja Duken Energia droppasi illan loppua kohden, katselin että viimeisen kuukauden lasketellut ja hyvähän sitä olisi olla enempi, niin $116,50/kpl ostin 8 kpl klo 22:58 kaksi minuuttia ennen pörssin sulkeutumista, vaikka mitään ei pitänyt törsiä.

Tällä hetkellä hieman on kun palkkapäivästä ei kauaa, mutta nopeasti se häviää. Varmaan puolen kuun kohdilla odotellaan pikku osinkoja kun tilillä muutama markka enää. Esim pe iltana ei ollut tarkoitus tuhlata rahaa, eikä ostaa mitään. Etes kaljaa. Sitten katselin osakekursseja ja Duken Energia droppasi illan loppua kohden, katselin että viimeisen kuukauden lasketellut ja hyvähän sitä olisi olla enempi, niin $116,50/kpl ostin 8 kpl klo 22:58 kaksi minuuttia ennen pörssin sulkeutumista, vaikka mitään ei pitänyt törsiä.

ei tuollaista lasketa

jos olisit pitäny saman summan yhtenä ehtoona nahan alle, nesteenä: se olisi ollut humpuukia

Kerran minulle selitti eräs henkilö kuinka hänellä ja vajmolla on american express ja ostavat kaiken american expressillä, koska american expressistä saa aina bonusta ja kaikenlaista extraa mitä enemmän sillä ostaa, että kannattaa maksaa kaikki american expressillä.

Nuo luottokorttivirmat eivät vissiin kanna luottoriskejä itse, vaan pankki jonka kanssa ovat konklaavissa. Kauppiailta imevät nuo bonusrahat maksuina pääasiassa kait, erinomainen pisnes. Kauppias ei uskalla olla palvelematta ison luottokorttivirman korttia ja maksaa. Jos olisi kuluttajakauppa, laittaisin ensimmäisenä akkunaan lapun "We do not accept American Express".

Vaan kannattaisihan sitä kait jonkin virman luottokortti olla mistä ponusta saa.:unsure:

näinhän se taitaa olla, että käteisestä kauppialle coituu vähiten palvelumaksuja, eli sillä maksetuista ostoksista saa eniten ittelle

näin ainakin oli vielä muutama(3-4) vuosi sitten, nykytilaa en tunne

Back
Ylös Bottom