Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

nyt on työ, ei ongelmia

vapaa-ajan ongelmat alkavat työ- ja harrastuspäivän jälkn. eli noin klo 19

sitten ei ole yhtään mitään tekemistä!

IsollaG:llä taitaa olla semmonen panopeitto?
Veikkaan että hänellä on sellainen esim ikeasta saatavilla oleva petarin suoja, joka on nesteen pitävä.
Se on todella hyvä keksintö, naisista tuppaa joskus valumaan ties mitä nesteitä niin ei mene aina koko petari vaihtoon.

Siis näin olen kuullut, toim huom.

Minä olen vain nähnyt videolta www:stä

ne ovat semmoisia törkeitä videoita

Ja kun mennään astetta pidemmälle:

IMG_0913.webp

Hetkinen!

Siis G-mieshän voisi ottaa jonkun (hyväcuntoisen) neidon au pairiksi, toimisi taloudenhoitajana yms.

ei ole halpa!

Perhe maksaa au pairille taskurahaa vähintään 280 euroa kuukaudessa. Lisäksi au pairille kuuluu oma huone tai erillinen asunto sekä ruoka kuten muilla perheenjäsenillä.

Yleensä perhe järjestää au pairille puhelinliittymän, internet-yhteyden ja julkisen liikenteen matkalipun. Tapana myös on, että isäntäperhe tarjoaa au pairille kielikurssin – kiinnostuksen mukaan joko suomen tai jonkin muun kielen opintoja.

Perhe maksaa au pairille taskurahaa vähintään 280 euroa kuukaudessa
Aika vähän ~ 9 euroa päivä, työstä. Toki varmasti monelle tuo ennemmin kokemus kuin työtä. Itse ei kyllä pystyisi majailemaan tuntemattomien kotona kaitsemassa toisten muksuja.

Ajattelin treenata kuntosalilla jouluun asti neljä kertaa viikossa! Nyt kun ei ole jatkuva vatsakipu, pahoinvointi ja tähän liittyvä v*tutus kiusana, niin on paljon mukavampaa. Eikä minulla oikeastaan ole muutakaan tekemistä. Sitten mätän joulunpyhät Toffifeetä. Sen jälkeen tietysti terveellinen uudenvuoden aloitus.

Back
Ylös Bottom