Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kun on heikko niin on väännettävä painoja nukkuessakin.

20251124_221943.webp

Josta tuli mieleen. Toisilla kissoilla on pinkit ja toisilla tummat anturat. Lieneekö niillä ihonväri samanlailla kuin ihmisillä? Selviäisi varmaan jos sheivaisi koko mirrin.

Minun kissoilla on ollut lähinnä vaalean harmahtava iho anturoiden/turkin väristä riippumatta.

Millä ihmeen mekanismilla joku hyöty tuosta voi olla kenellekään imiselle? Todnäk kuorsaat enempi ja veri kiertää huonommin kun peitto painaa?

Tutkimustuloksia löytyy kun googlettaa ja henkilökohtaisesti voin kertoa, että painopeitto on parantanut omaa unen laatuani vähintään potenssiin kaksi ja vähentänyt turhaa sängyssä pyörimistä ja heräilyä.

Ostin takavuosina ensin heräteostoksena 6kg peiton kun puoli-ilmaiseksi tuli vastaan ja vaikutus oli niin selvä, että muutaman kuukauden jälkeen hommasin tuollaisen
jäsen @Laardi n ostoksen kaltaisen, muistaakseni 14kg mallin ja siitä ei enää paluuta tavalliseen peittoon ole ollut.

Kaikki ei toimi kaikilla jne. eikä painopeittokaan mikään universaali ihmekeksintö ole, mutta turha taas tyrmätä kaikkea humpuukiksikaan ihan puhtaalta fiilispohjalta.

hajuja ei tarvi ostaa, nykyiset piisaavat vielä ~10vuotta

kun en nykyään etes käytä kuin noin kahtesti-kolmasti kuukaudessa

ei ole mitään tarvetta kun ei missään käy, maitokauppaan mennessä siis joskus laitan

tästä voitte arvata vaikka sen ejo tiedättekin jos olette seuranneet minua: pukeudun myös aina maitokauppaan en todellakaan mene missään rytkyissä tai urheiluvaatteissa

Jos mennään ihmistaimen alkumetreille, niin moni vauva rauhoittuu kummasti, kun se kääritään tiukahkoon kapaloon. Jotain hermostojuttua. Voisiko painopeitto toimia samalla lailla. En ole kokeillut, mutta tuttavilta olen kuullut kehuja.

Myös Masa-kissalla on rauhoittava vaikutus, kun se pötköttää selän päällä. Eri asia sitten, jos lepopaikka on minun rintakehän päällä. Se on epämiellyttävää.

Back
Ylös Bottom