Kuli
VIP
Toi Edwardhan onkin mielenkiintoinen tapaus.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tää oli ihan kotimainen ja tuskin oli ihan luontaistaTämmöisen aidon olen nähnyt neidillä, jonka geeniperimä oli vahvasti afrikkalainen.
Ei täällä Suomessa sellaista peppumallia ole periytynyt sukupolvelta toiselle - enempi luontaisesti latteahko ja levenevä takalisto![]()
Sä oot selkeesti joutunut sun pomon silmätikuks, jolloin valituksia tullee jatkossakin teit asiat samoin/huonommin/paremmin kuin muut työtoverisi. Valitettavaa, mutta näin se monasti meneeNaisvaltaisilla asiakaspalvelualoilla joissa etätyö on iso mörkö työnantajalle. Toimarikin aikoinaan sanoi että etätöissähän vaan makoillaan sohvalla.
Ja kuukausi pari sitten esimies sanoi että ei herätä luottamusta kun oon muka istunut konttorilla kahvitauolla 50 min, mikä ei voi olla millään olla edes totta, että kauanko olen sitten tauolla kun teen etänä. Oon siis kahvitauolla just niin kauan kun muukin tiimi mutta niille ei oo sanottu että istuu liian kauan
eli toisin sanoen tsemppiä jatkoon!Tokmanni
Shorttarit on nyt Dogmanian kimpussa, sama homma kuin Ruotsissa Nibe. Molemmat on pörssin heittopusseja. Molemmat toki ampaisevat sitten hyvin, kuhan vaan ajat paranee, mutta se pohjan saalistaminen tippuvissa puukoissa vaatii jatkuvaa vahtaamista ja stoplossien käyttöä.Hokasitko otin eilen vähän Tokmannia
Shorttarit on nyt Dogmanian kimpussa, sama homma kuin Ruotsissa Nibe. Molemmat on pörssin heittopusseja. Molemmat toki ampaisevat sitten hyvin, kuhan vaan ajat paranee, mutta se pohjan saalistaminen tippuvissa puukoissa vaatii jatkuvaa vahtaamista ja stoplossien käyttöä.
Kysymys lienee, riittääkö Dogmanialla rahat maksaa osinkoa? Jos riittää, ihan ok sijoitus odotella, että kurssi nousee.
No, minulla on Keskoa iso mälli. En ehkä muita vähittäistavarakauppiaita tarvi. Siihen ois muuten hyvä ETF:XDWS, jenkkilän puolelle, sitä voisi ottaa.Sentimentti on pohjamudissa ja verta kadulla, eikö silloin ole aika ostaa?