Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

En jaksa peruuttaa lainausta varten…

Siis se kahvi mikä on tullut sivettikissan läpi on rasvaisempaa kuin suuhun laitettu 🤔

Pitäiskö tästä prosessista ottaa selvää vaiko vaan alkaa lappaa Kultamokkaa paketista suoraan suuhun?
Joskus kiikutin sivettikissojen alueelta purkin ko kaffetta talouden kahvin juojalle, oli kuulema ihan hyvä, mutta ei mikään kovin ihmeellinen kumminkaan.

Minun duunin toimarin tulot oli noussu 180k€ vajaaseen miltsiin. Lomautukset alkaa sitten joulukuussa

Enpä muista millon viimeksi olisin verokonetta katsonut mutta meillä suurin pomo, eli el hefe, tienasi vain noin 5x sen mitä duunarit lattialla. Mun mielestä passeli ja "inhimillinen" liksa, ehkä jopa hiukan alhainen kun mietin että meidän väliin mahtuu vielä laskentatavasta riippuen 2-3 välipomon tasoa.

En jaksa peruuttaa lainausta varten…

Siis se kahvi mikä on tullut sivettikissan läpi on rasvaisempaa kuin suuhun laitettu 🤔

Pitäiskö tästä prosessista ottaa selvää vaiko vaan alkaa lappaa Kultamokkaa paketista suoraan suuhun?

Kaikki rasvainen on hyvän makusta. Evoluution aikaansaama juttu. Joskus oli muotia voikahvi josa kahviin törkättiin voita. Ja se oli hyvää. Tarviiko kahvia saada rasvaisemmaks kissan paskomana, eiks helpompi ois vaan lisätä rasvaa?

Toim.Huom. Minen oo juonu voikahvia. Enkä etes kahvia. Ikinä maistanukkaa.
Toim.Huom#2, olen maistanut kahvia masaliisassa. Ei maistu kahvilta, pystyy syömään.

Enpä muista millon viimeksi olisin verokonetta katsonut mutta meillä suurin pomo, eli el hefe, tienasi vain noin 5x sen mitä duunarit lattialla. Mun mielestä passeli ja "inhimillinen" liksa, ehkä jopa hiukan alhainen kun mietin että meidän väliin mahtuu vielä laskentatavasta riippuen 2-3 välipomon tasoa.

Kahtelin että oma maan iso pomo tienasi 2,7x sen mitä minä. WTF maksakaa kundille kunnon ligu! On useita tuhansia alaisia ja muutama pomokin meidän välisä.

"Verokone" olisi parhaimmillaan, kun se listaisi vain kaikki verovaroilla tienanneet tulokuninkaat/kuningattaret. Kieltäydyn aktiivisesti tänäkin vuonna ylipäätänsä lukemaan/kuuntelemaan ainuttakaan uutista jonkun toisen ansioista, saati sit itse penkomaan jotain verokonetta.

Kieltäydyn aktiivisesti tänäkin vuonna ylipäätänsä lukemaan/kuuntelemaan ainuttakaan uutista jonkun toisen ansioista, saati sit itse penkomaan jotain verokonetta.

On ihan ok kieltäytyä lukemasta verokonetta. Kunhan muistaa vaan ilmottaa että ei lue. Ja sen että ei kiinnosta muiden tulot. Vähänku tv:n hömppäohjelmatkin. Pitää kertoa että ei katso niitä.

Tottakai pilun saamisesta pitää kertoa. On melkein niinku olis saanu itekki kun frendi kertoo saamisesta!
Joo, toisaalta joku viisaampi vois tehdä pilu/munakoneen joka kertoisi kerran vuodessa tilastot ja kaikki joita suunnattomasti kiinnostaa, voisi sieltä käydä tarkistamassa, että kuinka muilla menee. Minä voisin sit mainita, että jää tämäkin kone tutkimatta.

tuliko olo, kuin itsekkään et olisi saanut

tuskin toimii niin päin!

En ole hetkeen ostanut osakkeita, ostin alkusyksystä 40V lahjaksi itselleni -76 Cutlassin 455 isolohkolla 😎 Nyt on mopo ja kesäauto melkein sävy sävyyn.

Ja viiden viikon päästä kotiin muuttaa uusi karva hau.

Liitteet

• IMG_20250823_190408.webp
    IMG_20250823_190408.webp
    263,9 KB · Katsottu: 46
  • IMG-20251112-WA0007.webp
    IMG-20251112-WA0007.webp
    72,3 KB · Katsottu: 44
@TJJ
@gonzaless

Lähinnä ajattelin että jos se kahvi imee kissasta rasvaa itseensä?
Ei kai se siihen voi muutenkaan ilmestyä?

Eli -> Mätänkö juhlamokkaa suoraa puruina suuhuni vai käynkö ostamassa jotain kahvipapuja.

@TJJ kaverin puolesta kyselen, mikä tuote tämä Cayman on?

Onko vähän niinkuin Audi TT, eli sillä ajelee lähinnä parturi-kampaajat?

Back
Ylös Bottom