Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Täytyy seurailla tarjontaa. Esim tällä hetkellä mobile.destä ei löydy yhtään yksilöä joka täyttäisi kaikki riteerit.

Harmittavan monet noista on valkoisia, ja vaikka doc ja muut mesemiehet väittää että tuo Diamant-Weiß on hieno väri, ei sielu jousta niin paljon että pystyisi valkoisella autolla ajelemaan.

View: https://www.youtube.com/watch?v=lY02Y563SB8

Ja kahvia.

HoviMaalarisi vetää MattaMustaksi

On jänniä tuloksia tähän mennessä. Olisko pirellillä menny rengasmaalit ristiin? Punanen raita menny osassa kumeista väärään seokseen.. #hehe
Oli kyllä outoa menoa pl. q3.
Renkaista ei tallit tainnu oikeen selvää saada
e. verrarin mekaanikolla oli Ayrton Sennan nimi tatuoituna vasempaan kyynärvarteen.

iu

iu

Tänään tein kyykkyenkan sitten tyyliin 10 vuoteen.
Mulla on siis selkä ottanut itseensä kyykyissä enkä oo vuosiin uskaltanut edes kyykätä. Nyt sitten oliko noin vuosi sitten päätin että rupean kehittää kyykkyä ja alkuun kyykkäsin pelkkä tanko niskassa ja yli puoli vuotta oon kyykännyt vain 30 kg kun sekin on tuntunut niin vaikealta.
No sitten sain kesällä sattuneesta syystä treenattua lantionpohjan ja syviä vatsalihaksia säännöllisesti (lue sain seksielämän takaisin) ja sitten sain kyykyssä pakarat mukaan ja kyykky alkoi kehittyä. Elokuun lopussa oli niskassa vielä se 30 kg jolla tein kutosia mutta tänään uskalsin ottaa niskaan 60 kg ja tein neljä toistoa kun kerrankin sain salille spotterin.
Vitsit että oon tyytyväinen!!
Penkkiiinkin sain ladattua 55 kg viimeksi kun spotteri mukana. Saa nähdä miten penkki sujuu huomenna.

Muutaman päivän älkeen +1, aivan pikkurääpäle, oltasko nyt saatu 20 rikki?

Ja jotta harvat "elmän" ilot ei unohdu.

Tiedoksenne, peli on menetetty jo vauvana:

katso liitettä 275442

Muistelen itte että tunsin vauvana yhteyden perse reikään paskantaessa. Tiedostin että sieltä se tulee. Oli turvallinen olo jos vaippa pettää, joku pesee niskapaskat ja oli/on suunnaton nautinto paskantaa kun on hirvee paskahätä.

Ja miten on: 40v ei ole pukamia, mua ei oo fistattu, ei kutise, ei ummetusta eikä muutakaan vaivaa.

Herättääkö?

Kyllä se on nautittava tunne, kun saa tehtyä helposti hienon kakan. Tai kun vatsaa vääntää ja joutuu hiki otsalla pidättelemään ennenkuin pääsee pöntölle - ja sitten saa rysäyttää.

Mutta joo. Leikkaus oli siis turha. Olisi pitänyt mennä terapiaan keskustelemaan, kuinka vauvana jäin ilman riittävää turvantunnetta silloin, kun sinappilasti pörähti vaippaan.

Tiistaina vielä kolonoskopia. Sitten asia on loppuunkäsitelty

V*ttu että tuo muija on sekaisin. Saahan sitä olla, mutta hän ilmeisesti tekee pätäkkää (kuten muutkin terveysgurut) koska ns vaihtoehtoihmisiä löytyy pilvin pimein.

Back
Ylös Bottom