Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No sitten ehditään vielä jokunen video katsella.

View: https://www.instagram.com/reel/DNnKR3pMQ3O/?igsh=NjJmZHdyN2oyNjhw

vka2x4q05z891.webp

472047982_17968727930823783_7417844682547645750_n.webp

Elämme dramaattisia hetkiä palstalla! Hyvä ettei ns luontaista poistumaa vielä kuitenkaan.
Eikai palstan keski-ikä vielä niin korkea ole. Paitsi eihän sitä tiedä jos keskustelut alkaa hiljalleen siirtymään rollaattoreiden ominaisuuksiin ja tekohampaiden huoltoon, viikottaiseen allasjumppaan ja pectus pastilleihin.

höpinät vähemmälle.

Itse olen päin vastoin miettinyt, että voisi taas alkaa hyödyllisemmän tekemisen puutteessa jauhamaan enemmän paskaa täällä, mutta ei minulla oikeastaan ole enää mitään tarpeeksi järkevää sanottavaa edes tähän ketjuun.

Eikai palstan keski-ikä vielä niin korkea ole. Paitsi eihän sitä tiedä jos keskustelut alkaa hiljalleen siirtymään rollaattoreiden ominaisuuksiin ja tekohampaiden huoltoon, viikottaiseen allasjumppaan ja pectus pastilleihin.

Onneksi ei ihan vielä olla tuossa pisteessä. Pääosin nykyinen vaihe näyttäisi olevan ”polvea/selkää kolottaa/missä mun lukulasit on/ennen oli paremmin”.

Taisi Kallelta mennä Rallin 3. mm mahdollisuus. Nouseeko Ogier 9. mestaruuteen toisen patongin purijan Lööpin rinnalle vaikka jättänyt pari kisaa väliin.. Mitenhän Japanin Vormulasarja lähtee menee Kallelta :unsure:
AikaMoiset tilastot Lööpillä(Nainen kartturina) ja Ogierilla.

Juhan af Grann oli kyllä merkittävä ihminen Suomessa sekä maailmalla henkilökohtaisten kontaktiensa ansiosta.

Onko Suomessa muita jotka pääsisivät edes lähellä häntä?

Valtakunnanjohtaja Siitoin yritti kovasti mutta kontakteja maapallon ulkopuolelle ei ollut.

Jaana Kavonius on höyhensarjaa edellä mainittuihin verrattuna.

Nyt on viime vuosien aikana näyttämölle ilmaantunut lahjakas ja karismaattinen henkilö, Ano Turtiainen. Yhteydet maapallon ulkopuolelle ovat kuulemma kunnossa, suora yhteys jumalaan. Myös tärkeä suora yhteys itänaapuriin löytyy, hänet on kutsuttu neuvotteluihin moskovaa. Turtiainenhan oli puolustusvaliokunnan varajäsen joten hän hyvin perillä aivan kaikesta puolustukseen ja salaisiin hyökkäyssuunnitelmiin liittyvästä!

Ehkä näemme kohta uuden version Terijoen hallituksesta?

Back
Ylös Bottom