Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tänään ollu jännä päivä. Ekaks aamulla ovikello soi ja keskeytti aamupalan, no siellä oli kaks huoltofirman ukkoa ku tuli vaihtaa kolme filtteriä ikkunanpokissa oleviin suodattimiin, olin unohtanu koko asian. Iltapäivällä tuli Cittarin kaveri ja toi koko loppuviikon safkat. Häntä ei sentään tarttenu päästä sisään riitti ku avas oven.

Vielä olis päivää tunti jäljellä, tapahtuuko vielä jotain?

Vielä olis päivää tunti jäljellä, tapahtuuko vielä jotain?
Screenshot_20251031_065429_Chrome.webp

Tästä tulikin Mieleen...

...että taloyhtiön alaovella (joka on aina lukossa) on kaupustelun kieltävä ilmoitus.

Huoneistoni ovessa on suoramainonnan kieltävä ilmoitus.

Niin tässä päivänä eräänä oli tiputettu valkoinen, mustaa tekstiä omaava A4-lappunen, joka äkkiseltään näytti siltä, niin kuin olisi tiedotus asukkaille yhteishankinnasta.

Nopeaa reagointia vaadittiin (ilmoitus parvekelasien määrästä), jotta saa parveketuotteen edulliseen yhteishankintahintaan (hintaa ei mainittu).

Ihmettelin, että missä välissä tällainen yhteishankinta on päätetty. Kun luin lappusen loppuun, niin päättelin, että kyseessähän olikin mainos eikä mikään tiedote. Eiköhän tuohonkin "yhteishankintaan", joku lankea. En aio hankkia. En myöskään arvosta tuollaista markkinointia.

Minä taas olen käynyt nyt kesätauvvon jälkeen neljästi/viikossa

on se eri laji neljästi vs. kolmasti

ruumiin massa ei ole noussut kun kaksi kiloa, mutta silti tuntuu että on tehonnut eri tapaan kun kolmasti viikossa pipahdellessa #83

Back
Ylös Bottom