Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

20251029_123620.webp
Lounaan jälkeen.

Otin just erillisen urheiluvakuutuksen jos sattuu kamppaillessa joku muljahtamaan. Voi sitten mehiläisessä parsia kasaan. Ei tarvi paikalliseen sote-keskukseen mennä.

Itse toivon saavani pääni haarojen väliin ja myös toisen "pääni" (varren kanssa) voisin väliin tai useampaankin laittaa
Voisin mielelläni kyllä tehdä näin jokapäivä enkä rajoittaa sitä ainoastaan viikonvaihteisiin.

tätä Minä juuri tarkoitin, että pieni muotoinen Ihme pitää tapahtua jos Minulla joku ruumiin osa jää johonkin väliin, jopa puristuksiin, nousevana viikonvaihteena

vaikka se niin mukavaa ja toivottavaa olisikin, mutta kun: ei piisaa ulkonäkö&puhetaidot niin ilaman saa olla

Pidin eilen hellästi sylissä maailman kauneinta asiaa/esinettä useampaan otteeseen. Nimittäin avatarissa näkyvää aitoa ja alkuperäistä 50 kg kiekkoa. Aika harvassa kuntoilupaikassa, missä tulee nykyisin jumppailtua, näitä tulee enää vastaan. Oikeilta kuntosaleilta/voimailusaleilta näitä toki edelleen löytyy.

Nykyisin polvi-, selkä, ja olkapäävaivaisena ja muutenkin laiskana ja mukavuudenhaluisena lastaan yleensä max. 25 kg:n kiekkoja, vaikka raskaampiakin olisi joskus tarjolla. Toista se oli 1900-luvulla, kun näitä kuvan kiekkoja nosteltiin huvikseen pään päälle ja kanneltiin pitkin kuntosalia ennen tankoon tai kelkkaan lastaamista.

Minä aion mennä yksin (no jälkikasvu on siellä myös, mutta ei mun seurassa) kuuntelemaan metelimusiikkia perjantaina ja aion katsella miehiä sillä silmällä. Mutta katselen vaan, en yritä iskeä.

E. Oho. Väärä ketju. No voi tuon täälläkin ilmoittaa.

Back
Ylös Bottom