Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

söin aamulla kaurapuuroa

valmistin sitä 2100-0645

vieläkään ei ole yhtään näläkä!

on se kovaa ainesta!

osta pois, laitehomoudesta ei pääse millään muulla keinolla eroon

ja sinua ilimiselevästi vaivaa laitehomous, tuotetta kohtaan
Vaivaa!

Mutta.

Ajattelin selvitä tilanteesta tilaamalla sen Hazetin ilmavasaran from Germany, josta olen haaveillut jo pitkään.

en jaksa googlettaa, kysyn Maltsulta

hän kun tietää omegoista kaiken, onko tuossakin se pinnoite lasin ulkopinnalla?

eiku se ei ollutkaan automaatti, ei tulekkaan kysms:kseen

on vaan Porissa asti niin saa nähä jaksaako lähteä sieltä asti hakemaan

on muuten jännä juttu, että jos kuvitteellinen tilanne olisi, että Mercedes vaihtuisin Renoohon niin molemmissa tuotteissa on sama vaihdelaatikko #hehe

seitsemänpykäläinen kaksoiskytkytin

jos vaihtaisi vaan kellon, se kävisi postimyynnillä, ei tarvisi lähteä mihinkään!

jos vaihtaisi vaan kellon, se kävisi postimyynnillä, ei tarvisi lähteä mihinkään!

Myy itse osta vapailta markkinoilta yli 1000e tili.
Osta vapailta markkinoilta myy liikkeelle 1000e tili.
Osta liikkeestä, myy liikkeelle, liike tekee 2000e tili.
Toki onhan varsinkin siinä myymisessä oma vaivansa. Ostamisessa mahtollisesti hieman enempi riskiä.

E: ajattelin että R-kelloa meinasit.

on muuten jännä juttu, että jos kuvitteellinen tilanne olisi, että Mercedes vaihtuisin Renoohon niin molemmissa tuotteissa on sama vaihdelaatikko #hehe

seitsemänpykäläinen kaksoiskytkytin

Vaihdelaatikot tasan, mutta mikä siinä Rellussa on paremmin??
?

Viimeksi muokattu:
Minun mielestä sukupolvesi Seamaster kyllä paljon uniikimpi tuote. Omani muuten meni parissa viikossa klokonttuurista ja kovaan hintaan.

uudempi, vähemmän ajettu, hieno, hinta myös notta noin päikseen saisi varmaan vaihtaa

ja mese ollut jo +4v, voisi jo vaihtaa aivan vaihtelun nimissä kin

E: ajattelin että R-kelloa meinasit

ei taida edellään olla kehtaamista käyttää r-kelloa, etenkään työmaalla

Minun mielestä sukupolvesi Seamaster kyllä paljon uniikimpi tuote. Omani muuten meni parissa viikossa klokonttuurista ja kovaan hintaan.

juu, ei tästä tavallaan tekisi mieli luopua, mutta ei kyllä ostaa toista tuonhintaistakaan, kyllä toisesta pitäisi luopua

Back
Ylös Bottom