Wombut
VIP
Pitää vähän nurista kun olen kotosalla viikon koiravahtina, niin vaikka nämä karvakuonot on itselleni todella rakkaita, niin siihen on syy miksi en koskaan koiraa/koiria ottanut sinkkuna, enkä ole nytkään ottanut kuin nämä jotka tuli bonuksena emännän kanssa. Tuntuu että mitään ei saa tehtyä tai kauhea aikataulutus lenkkien ja ruokailujen kanssa vaikka todellisuudessa kolme kävelyä päivässä ja kaksi ruokaa ei ole paljoa mutta näen että nuorempi kaipaisi vielä paljon enemmän huomiota. Nyt on sitten ihan surkealla omallatunnolla töiden jälkeen salilla ja tietää että kotona odottaa pari erittäin tylsistynyttä kaveria.
Eli kaikesta rakkaudesta huolimatta, en ottaisi koiria itse yksin, ellen hurahtaisi oikeesti touhuamaan näiden kanssa perus lenkittelyjen lisäksi jotain todella aktivoivaa. En laske tätä viikkoa "yksin kotona laatuaikaa" kun pitää olla kellon orjana muutenkin kuin töiden osalta.
Eli kaikesta rakkaudesta huolimatta, en ottaisi koiria itse yksin, ellen hurahtaisi oikeesti touhuamaan näiden kanssa perus lenkittelyjen lisäksi jotain todella aktivoivaa. En laske tätä viikkoa "yksin kotona laatuaikaa" kun pitää olla kellon orjana muutenkin kuin töiden osalta.