Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

...niin aikaisemmat lempparitkin hieman siistiytyisivät?

toinen on jo muutenkin niin venähtänyt, on kyllä ehtottomasti miellyttävin päällä kun on niin oleentunut

ensimmäisenä? coronatalvena en juuri muuta paitaa käyttänytkään kun sitä

siitä on ketjussa valokuviakin

pian on taas 15 ja puoli tuntia vapaa-aikaa

ensimmäisenä kun pääsen kotiin menen kakalle

sitten syön vasta

ja sitten maksimireeniämaksimipainoilla

sitten suihku

sitten syön vasta

sitten sohva ja maatappano

IMG_6388.webp

siis luojalle kiitos copilot for outlook. Joku muotoilee kohteliaat liibalaabat puolestani, kun itse haluaisin vastata vaan "hell no".

Joku tekee penkkiä tangon toisella puolella siniset ja toisella puolella mustat kiekot. Saman verran painoa toki mutta eri merkkiset kiekot. Vähän silmäkulmaa pistää nykimään ja tulee oksennusta suuhun.
Olisit sanonu sille! Pilaa muidenkin treenit.
Mua on katsottu kerran jos toisenkin pitkään kun olen mennyt kahden erivärisen limpun kanssa kysymään vaihtareita toisen tangosta…
Mutta tais viimeksi olla jollain hauiskäännössä toisella puolella 2 pientä 5sta ja toisella iso kymppi 🤯😱

Olisit sanonu sille! Pilaa muidenkin treenit.
Mua on katsottu kerran jos toisenkin pitkään kun olen mennyt kahden erivärisen limpun kanssa kysymään vaihtareita toisen tangosta…
Mutta tais viimeksi olla jollain hauiskäännössä toisella puolella 2 pientä 5sta ja toisella iso kymppi 🤯😱
Joo ei pysty laittaan erinlaisia kiekkoja eripuolille. Toki on tullu penkattua niin, että toisella puolella 25kg:n limppu enempi, ku ei muistanu molemmille lisätä. Hyvin se nous vaikka ihmetytti 😂

Back
Ylös Bottom