Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olisin nostanut käteistä Otto-automaatista. Ei onnistunut. "Yritä uudellen" -teksti. No yritin X 6. Ei toimi. Kaupassa ostoksia maksettaessa pelitti normaalisti.

Liekö ryssän metkuja tämäkin.

Olen huomannut, että käteisen käyttäminen vähentää kulutusta. Kulutustahan on nyt vähennettävä, koska käytin pari tonnia erääseen kissaeläimeen. Menneellä viikolla ruokakauppaan meni 40,70€. Masa-kissan ravitsemukseen kului 12,10€. Syön vielä monta kuukautta perunavelliä, riisipuuroa ja hernekeittoa. Onneksi jatkuva vatsakipu ja pahoinvointi vähentää edelleen ruokahalua.

Pitäisi ehkä kuitenkin ostaa joku monivitamiini- ja rautapilleri.

Minua on liian monta* kertaa nipistetty nännistä, liki jokainen kerta olen lähes kuollut

:unsure:

Kyllä kai sille kypsän hedelmän poimineelle dominallekin kestänee sanoa, että autsista. Kannattanee harkita turvasanaksi jotain muuta sanaa, kuin "kovempaa".

*En ole edes tiennyt, että ihmiset kovinkin usein nipistelevät toisiaan nänneistä niin kovaa, että se sattuu.

Alan kylläkin epäilemään, että väitetyn kipuherkkyyden taustalla on sama ilmiö, kuin "yksin nukkumaan, niin aina" eli tosiallisesti sieltä lelulaatikosta pyydetään nipistimet ja nännikidutusta.

iu

Viimeksi muokattu:
Olisin nostanut käteistä Otto-automaatista. Ei onnistunut. "Yritä uudellen" -teksti. No yritin X 6. Ei toimi. Kaupassa ostoksia maksettaessa pelitti normaalisti.

Liekö ryssän metkuja tämäkin.

Olen huomannut, että käteisen käyttäminen vähentää kulutusta. Kulutustahan on nyt vähennettävä, koska käytin pari tonnia erääseen kissaeläimeen. Menneellä viikolla ruokakauppaan meni 40,70€. Masa-kissan ravitsemukseen kului 12,10€. Syön vielä monta kuukautta perunavelliä, riisipuuroa ja hernekeittoa. Onneksi jatkuva vatsakipu ja pahoinvointi vähentää edelleen ruokahalua.

Pitäisi ehkä kuitenkin ostaa joku monivitamiini- ja rautapilleri.
Eipähän pääse lihomaan kumpikaan siellä.

*En ole edes tiennyt, että ihmiset kovinkin usein nipistelevät toisiaan nänneistä niin kovaa, että se sattuu.

jos kipukynnystä ei ole niin siihen ei vaadita mitään, että sattuu!

enkä todellakaan ole semmosta ikinä toivonut vaan aivan vain satuttamisen halusta on satutettu

toinen mitä NAISet harrastavat aivan vaan kiusaamismielessä on kutittaminen kun ovat havaanneet, että kutian niin että se ottaa aivan kipeetä

esinmerkikisi jalkapohjista

Back
Ylös Bottom