Jos haluat haasteita, mä voin tulla kokovartalo magneettiin, ois kiva tietää mitä kaikkea siel löytyyOlipa eksoottista olkapäätä tarjolla. Kovinkaan usein ei nykyään tartte miettiä että mikähän tuokin repale on..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos haluat haasteita, mä voin tulla kokovartalo magneettiin, ois kiva tietää mitä kaikkea siel löytyyOlipa eksoottista olkapäätä tarjolla. Kovinkaan usein ei nykyään tartte miettiä että mikähän tuokin repale on..
Mä en oikeasti koskaan käytä sanaa puo, se kuulostaa jostain syystä inhalta mun päässä.Tunnen joitain ja ne puhuu tollai kans
No mä tunsin pari joskus, ite oon sekasikiö puheeni kans. Vaasasta lähtösin mut asunu kaikkialla, ni on vähä sitä ja tätä.Mä en oikeasti koskaan käytä sanaa puo, se kuulostaa jostain syystä inhalta mun päässä.Nyt tuli joku mielenhäiriö.
Mä tunnen kaksi parkanolaista, mutta toinen on samalta suunnalta ku minä ja toinenkaan ei käsittääkseni sieltä ole kotoisin, joten en tiedä miten Parkanon alkuperäiskansa puhuu.
Jos mulle puhut?olemmekohan piipahdelleen samaan aikaan sossunsalilla?
-00 vuosi kaksi molemmin puolin Minä sielä
Parkanon murre on yläsatakuntalais murteiden pohjoisryhmään kuuluva murre, murre lasketaan hämäläismurteisiin, mutta hyvin lähellä eteläpohjalaismurteita.Tunnen joitain ja ne puhuu tollai kans
Jäsen Vllä on kyllä yksi komeimpia ep murteita mitä olen kuullut.Tunnen joitain ja ne puhuu tollai kans
Jäsen Vllä on kyllä yksi komeimpia ep murteita mitä olen kuullut.