Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pitäisi kyllä päästä Berliiniin ja/tai Wieniin syömään ja juomaan. Tai vanhoille kotikulmille Sveitsiin.

Koira on paras kaveri, mutta hänen takiaan tämä kotimaahan sidottu elämä rupeaa jo ahdistamaan.

Vaimo ei kiellä yksin lähtemistä, mutta vähän pläh yksikseen mennä. Pojalla erikoistuminen sellaisessa vaiheessa, että ei sieltäkään seuraa löydy. Ennen markettiin useamminkin kahdestaan.
Mä oon nyt kahdesti käynny yksin reissussa. 1. Japanissa pari viikkoa oli heittämällä paras ja mielenkiintoisin reissu, mutta sitten 2. Milanossa tallustelusta en saanut kyllä kauheasti irti, toki reissuissa oli paljon eroja, mutta olisin kuvitellut juuri toisinpäin että yksin kiva lyhyt kaupunkiloma olisi ollut kivempi kuin 2 viikkoa reissaamista ja junailua yms.

Nyt mietinnässä Prahan reissu yksin tai mahdollinen okinawa-sapporo reissu ensvuona.

Pitäisi kyllä päästä Berliiniin ja/tai Wieniin syömään ja juomaan. Tai vanhoille kotikulmille Sveitsiin.

Koira on paras kaveri, mutta hänen takiaan tämä kotimaahan sidottu elämä rupeaa jo ahdistamaan.

Vaimo ei kiellä yksin lähtemistä, mutta vähän pläh yksikseen mennä. Pojalla erikoistuminen sellaisessa vaiheessa, että ei sieltäkään seuraa löydy. Ennen markettiin useamminkin kahdestaan.
Koira johonkin hoitolaan loman ajaksi? Anoppi tekee aina niin. Viimeksi oli kaksi viikkoa kun olivat rodoksella.

Meillä koirat on kahdesti ollut hoitolassa ja ovat aina vähän outoja sen jälkeen tovin. Onneksi läheltä löytyy nyt 2 hoitajaa (esim oma tytär) jotka voi tulla meille hoitamaan niin koirat stressaa hitokseen vähemmän.

🤔
Screenshot_20250827_064458_Facebook.webp

ikinä en ole tokmannilla käyny, enkä

&olen jo vanha, ei todellakaan mikään kuulanpökköö aiheuta minkäänlaisia tuntemuksia

Hitsi kun olisi kakruna suuntautunut alalle josta maksettaisiin palkkaa ja josta nauttisi. Eikä tarvitsisi yrittää ratkoa ongelmia joista ei ymmärrä mitään.

Huh. Kirjoitettu lääkkeen haittavaikutusilmoitukset Evidensialle ja Fimeaan. Onneksi olen eläkkeellä. Kissan sairastaminen johtaa näemmä siihen, ettei mihinkään muuhun liittyvää asiaa ehdi (kykene) tekemään 😥

Back
Ylös Bottom