Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

🤔

...20€ on aika vähän...

IMG_4728.webp

Parkkitutka on kyllä hyvä. Ensi viikolla sensorin uusinta ollu pimeänä systeemi. Naapurin puliveivaaja sano että keskusyksikkö rikki ei vikaa sensoreissa. Valtuutettu peeämvee Heidin automotive sano että sensori taka oikea. Jälkimmäisellä mennään, toivottavasti ei eskaloidu.
Parkkitutka ei onneksi kesken ajon jäisellä sekä polanteisella tiellä päätä tarttua rattiin, koska erehtyy luulemaan polannetta kaistaviivaksi. Tiellä pysyttiin auton parhaasta yrityksestä huolimatta. Mitenköhän lie olisi ollut autovuokraamo ymmärtäväinen kun olis selvitellyt nokka kolaria tai tieltä suistumista ajoavustimella.

Tämän episodin jälkeen opiskelin kuinka nuo avustimet saa pois pelistä, lähinnä vitutti, että operaation sai suorittaa aina uudestaan ja uudestaan loputtomien kosketusnäyttö valikoiden kautta. Ei kieltämättä herännyt haluja ostaa uutta vag ajoneuvoa tuon jälkeen.

Oon niin over the moon kun voin mennä salille hihattomassa paidassa kun alkaa olemaan jo vähän olkapäätä (toki ei vielä niin paljoa että tänne uskaltaa kuvan laittaa).
Ja etureidet kasvaa. Ainoastaan kyykky ei edisty ja teen vieläkin kuntoutuspainoilla. Tarvii vissiin ottaa joku pt avuksi kyykkyyn.
Bongasin exän salilta ja sain jeesiä penkkiin ja pystyin lataa siihenkin paljon enemmän rautaa. Sitä mä kaipaan paljon kun exän kanssa treenattiin yhdessä kun molemmat tsemppas ja jeesas toisiaan.
Sellaisen treenikaverimiehen haluaisin.
Oli kivaa kyl ku aikanaan reenas yhes sillosen eukon kans, tsemppiä ja vittuilua. Sen jälkee aina yksin vaan, ketään kelle ees moita sanois. Reenikamu ois kiva. 😕

Pikkasen syöt enempi ja ihan pikkuriikkisen ehkä hyväskääki, ja heti oot pläski. 😩
Joo kyllähän voimat alko palautua ja sitä kautta kiva reenata(oikeesti JuNpata), mutta maha pullottaa, alaselekä hölskyy ja jumalauta mikä puuskutus. 😂
Ja kohta saa kaikki oikeanpuolen nivelet vaihtaa keinoversioihin tätä vauhtia. Ei pitäs vanhana rampana puskea enää. 😅

Tänään oli kyllä paras työpäivä vuosiin. Iso pomo ei ollut tyytyväinen tosi vaikean työni laatuun ja halusi hoitaa hommat itse. Käytin viikon tämän dissauksen parissa ja lopputulos oli se, että iso pomo ei saanut yhtään parempaa tulosta kuin minä. Tuosta tuli eeppiset raivarit ja asia piti eskaloida johtoon asti ja pomo soitti tuolle tyypille ja käski hyväksymään tulokseni. Oli kyllä huikeaa katsoa Teams palsussa miten iso pomo hyväksyi jutun ja koetti pelastaa kasvonsa.

Parkkitutka on kyllä hyvä. Ensi viikolla sensorin uusinta ollu pimeänä systeemi. Naapurin puliveivaaja sano että keskusyksikkö rikki ei vikaa sensoreissa. Valtuutettu peeämvee Heidin automotive sano että sensori taka oikea. Jälkimmäisellä mennään, toivottavasti ei eskaloidu.

Mulle tuli SOS vika. Seuraavana päivänä sähköposti läheiseltä käyttöautolta että auto tekstas että sos vika korjattava varataanko aika. Guuglasin niin tyyppivika, joku kirjotti että painaa sos nappia niin korjaantuu. Painoin ja soitti saatana. Kaijuttimista hätänumero päivää mikä hätänä. Sanoin että ei mikkää, pahoittelut auto soitti vahingossa. Sano että pääasia ettei hätää ja hyviä päivänjatkoja. Laitoin sähköpostia ja kysysin mitä kustantais fiksaus.

Oli kivaa kyl ku aikanaan reenas yhes sillosen eukon kans, tsemppiä ja vittuilua. Sen jälkee aina yksin vaan, ketään kelle ees moita sanois. Reenikamu ois kiva. 😕
Laitoin keväällä haun paikalliselle sinkkupalstallekin eikä silloinkaan kukaan ilmoittautunut.
Treenikaveri olis kova juttu.

Back
Ylös Bottom