Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kolmen tonnin sähköautoilupakotus tulee kohta kun uudet tolpat taloyhtiöön. Ei varmaan kantsi sijoitusta jättää käyttämäti, eli ääs-auto seuraavaksi. Omille ajoille kieltämäti sähköautoilu sopiva kun en vedä peräkärryä joka viikonloppu johonkin 500km päähän möksälle. Paikallisia ajeluita ja asiakkaassa käynnit alle 50km etäisyydelle 99%. Plus vielä voimavirtaa vois ottaa välillä #firmanpiikkiin. Neue Klasse kyllä hieman kinostais, mutta vanha pemari hyvässä kunnossa. Ja sitten vielä mikä plimplimplim helvetti uusissa autoissa koska EU-pakotus, eikös ne huuda ja vilku kaikesta nykyjään? Niin enpä kiirehdi patteriautoilua.

Ei mun auto pimputa eikä vilkuta yhtään.

Varmaan pimputtais jos ajelis vitusti ylinopeutta, holtittomasti seilais kaistalta toiselle ja ajelis etellä menevien autojen puossa kiinni. Tähän takotukseen pemari passeli.

Ei mun auto pimputa eikä vilkuta yhtään.

Varmaan pimputtais jos ajelis vitusti ylinopeutta, holtittomasti seilais kaistalta toiselle ja ajelis etellä menevien autojen puossa kiinni. Tähän takotukseen pemari passeli.
Se on 3kmh ylitys ja pim pim ainakin mulla

Väittäisin, että ajoavustinjärjestelmissä on saavutettu piste, jolloin niistä tulee ajoa häiritseviä ja siten vaarallisia.

Parkkitutka on kyllä hyvä. Ensi viikolla sensorin uusinta ollu pimeänä systeemi. Naapurin puliveivaaja sano että keskusyksikkö rikki ei vikaa sensoreissa. Valtuutettu peeämvee Heidin automotive sano että sensori taka oikea. Jälkimmäisellä mennään, toivottavasti ei eskaloidu.

Back
Ylös Bottom