Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minua,ollaan,hakemassa ulos: viimeistä kertaa tänä vuonna

IMG_7465.webp

Toisaalta talkkunakin sisältää runsaasti kuituja. Ihan eri tuotteita joo, mutta jos miettii ihan vain kuidun saannin ja hinnan näkökulmasta niin talkkuna varmasti lompakko ystävällisempi valinta.
Ruislese on aika ässä kuituun. Mä laitan sitä ite jauhelihakastikkeista asti kaikkeen eikä sitä edes huomaa siellä seassa. Ei myöskään pieretä yhtä paljoa ku pellavansiemenet yms.

mitäs ketjun pyssyMiehet mieltä

ottaako?

juttua ei pääse lukemaan, mutta kuvan perusteella kalusto lähinnä vanhoja mosineja

#eimaistu

näyttää vahvasti siltä että huomenna pääsee poimimaan mustaherukkaa

Tarkastajat voisivat samalla vilkaista tätä keskusteluketjua, luulen että ainesta maailmanperintökohteeksi olisi.
Koomista että ääsjoen keskus on listalla, mutta Rovan iemi eij.

15 pro max. Otin dna:n osarilla kun oli halvempi mitä kerralla maksaes. 3v osari. Vaihdan tuoreimpaan kun loppuu, kai sitten on 17 pro max.

Kai ok 3 vuoden välein vaihtaa.

Edit, omat apple luurit 4, 6s plus, 8, 11pro ja 15 pro max. Paljon on edistyny luuri jokaisen kohdalla.
Mä vaihan parin vuoden välein nykysin, joskus ennen aina oli uusin. Enää ei muutu niin paljoo.

juttua ei pääse lukemaan, mutta kuvan perusteella kalusto lähinnä vanhoja mosineja

#eimaistu

näyttää vahvasti siltä että huomenna pääsee poimimaan mustaherukkaa

meinasin vosua

Back
Ylös Bottom