Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oma lemppari se ruusumarjasoosiviili. Ei ole tullut kyllä hetkeen ostettua, mutta korjataan tilanne.
Tohon koko maailmantalous perustuu. Luodaan tarve ja myydään. Ja tavara ei kestä, koska sillo saadaan myytyä lisää.Upeita, kauniita pyöriä. Ajalta, jolloin kaikki ei ollut Temusta tilattavaa Made in China-rojua.
Milloin kestävistä tavaroista siirryttiin kulutusrojuun. Kaikilla kaapit täynnä turhaa tavaraa. Maailma pyörii sen ympärillä, että mainoksilla saadaan ihminen huomaamaan, ettei hän tule toimeen eikä ole onnellinen ilman tuotetta X. Ja Y ja Z. Eikä hän sittenkään ole tyytyväinen, koska on kehitetty taas jotain uutta ja entistä "parempaa", sillä joku jossakin haluaa lisää rahaa.
Onneks en päivittäny 15pro-> 16pro, 17pro aattelin kyl.uskottava se on nyt kun omin silmin näkee
luin tästä kyllä jo viime vuonna kun puhelinta ostin, että siis että viidessätoista on paree kamera kun kuudessatoista
ja pannahinen: totta joka sana
viidellä toista valokuvattuja
katso liitettä 272785katso liitettä 272789
kuudella toista valokuvattuja
katso liitettä 272790katso liitettä 272791
Onneks en päivittäny 15pro-> 16pro, 17pro aattelin kyl.
Toki mulle ei kameran laadulla merkitystä, tarpeeks hyviä saa sen mitä ottaa.
Otin dna:n osarilla kun oli halvempi mitä kerralla maksaes.
mikäs järki tuossa, näin niin kun dna:n kannalta katsoen?
maksatko siis sitten liittymästä "ylimääräistä"?
Muistaakseni Elisan puhelinkaupassa on sama juttu, saattaa säästää tonnin puhelimessa pari euroa jos maksaa sen osarilla. Ja ihan ilman mitään liittymää, pelkkä paljas laitekauppa. En tiedä mikä järki, hanakoita ne on ainaki fyysisissä myymälöissä myymään liittymää kylkeen tai jotain kanavapakettia.mikäs järki tuossa, näin niin kun dna:n kannalta katsoen?
maksatko siis sitten liittymästä "ylimääräistä"?
jos haluatte ruveta voimistelemaa, niin
on hyvää
![]()
Viili on itse tehtynä edullista ja vieläkin parempaa! Tarvitset vain kaksi raaka-ainetta ja aikaa
Kaupan viili ajaa asiansa aamupalapöydässä, mutta kunnon retromakumatkalle pääsee valmistamalla viilin itse. Eikä se ole edes vaikeaa!www.kodinkuvalehti.fi