Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

1000053854.webp

Viinikaappi mihin menee tsamppispullot kiltisti?

fancy-wine.gif

Mistä tuli mieleen.

@Xtreme ja muut viinin lipittelijät.

Viinikaappi mihin menee tsamppispullot kiltisti?

fancy-wine.gif
Itsellä on viinikaapit päätyneet pääosin sikarikaapeiksi, mutta oon kyllä ajoittain suunnitellut ostaa yhden ihan dedikoidun. Hetkeen en ole katsellut, mutta muistelisin, että La Sommelierin ja Siemensin parin mallin väliltä arvoin ja meinasin tarjouksesta aiemmin napata, mutta jäi ostamatta.

Eli vähän nyt tällainen nollapostaus tämä lopulta.

Itsellä on viinikaapit päätyneet pääosin sikarikaapeiksi, mutta oon kyllä ajoittain suunnitellut ostaa yhden ihan dedikoidun. Hetkeen en ole katsellut, mutta muistelisin, että La Sommelierin ja Siemensin parin mallin väliltä arvoin ja meinasin tarjouksesta aiemmin napata, mutta jäi ostamatta.

Eli vähän nyt tällainen nollapostaus tämä lopulta.
Joku kaappi siis on jo, mutta tsamppapullot mahtuu huonosti ja about neljäsosa kaapista jää käyttämättä tästä syystä.

En ole koskaan sahtia juånu, pitäs joskus juua.
1988 haettiin kavereiden kanssa pari kanisteria vierrettä Lammilta. Silloin ei tietty saanut myydä valmista tuotetta suoraan kuluttajille, vierrettä sai.

Tuon sitten kylmäkellarissa käytin valmiiksi tuotteeksi, jota nautimme lukion bileissä.

Ei mitään muistikuvaa siitä, mistä tuo koko idea alunpitäenkin lähti.

Ostan harvakseltaan kanajauhelihaa ja nyt kun oli tarkoitus, niin unohdin.
Mikä vielä pahempaa, unohdin ostaa pakkaseen johanneksenleipäpuuta, eikä siellä ole enää yhtään. :confused:

Mitähän mun pitäisi tehdä työpisteellä? Kokeillaan nyt muutamaa kahvikupillista.

Back
Ylös Bottom