Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Joku (en minä) on pissinyt sohvatyynylle 😧
Kunhan "syyllinen" löytyy, niin kuljetuskoppa heilahtaa ja pääsen tukemaan muutamilla saturaisilla eläinlääkäritoimintaa. Hutipissit ovat aiemmilla kisseillä paljastaneet diabeteksen ja kilpirauhasen liikatoiminnan.

1000053593.webp

Jällkikäteen, olipas Blood Red Hourglass taas kova. Vedin oikein @vokot it ja ostin sekä hupparin että t-paidan. Josko bändi saisi niistä pari euroa.

Minäkin olen ostanut heidän paidan siloin, kun ko. bandi vielä oli kova

nykyään se on valitettavan tussu siihen verrattuna

pelkästään kun se heidän, tai voi syy olla oikeastaan pelkästään se, aivan käsittämätön kitaristi poistui bandista oli niin massiivinen musiikillinen menetys, notta!

ennen kaikki oli ....

Olen nyt alkanut käyttää Masa-kissaa naistenhankintatyökaluna.

Kävelen Maca sylissä ja lähestyn sopivia uhreja sanoen, että "Eikös ole söpö mirri, voisinko nähdä teidän?"

Putkassa tuloo vietettyä nykyään paljon aikaa :unsure: :unsure:

Minäkin olen ostanut heidän paidan siloin, kun ko. bandi vielä oli kova

nykyään se on valitettavan tussu siihen verrattuna

pelkästään kun se heidän, tai voi syy olla oikeastaan pelkästään se, aivan käsittämätön kitaristi poistui bandista oli niin massiivinen musiikillinen menetys, notta!

ennen kaikki oli ....
Hyvä! Kyllä se omaan makuun silti yhä livenä rokkasi.

E. Tosin vähän isommalla olisi voinut volat olla ulkoilmassa.

Sohvatyyny meni suosiolla roskiin - kisupisuhajun kanssa ei jaksa taistella.
Jos lirauttelija on Neiti Kesäheinä, voisi syynä olla myös Masa-kissan isottelu. Toisinaan - hyvin harvoin - se nimittäin yrittää omia vessalaatikoita itselleen. Pitää keskustella asiasta.

Ilmeisesti huomenna pieni kesämatka Joutsaan! Taiteen ihastelun ohella tarkoitus on tutustua paikalliseen sahtiin.

Minä teen (2) pizzaa. Punaviiniä on ja kokkausolut on jo korkattu.

Tänään ei ehkä enää jaksa festareille, kun ei musakattauskaan ole kummoinen.

Sohvatyyny meni suosiolla roskiin - kisupisuhajun kanssa ei jaksa taistella.
Jos lirauttelija on Neiti Kesäheinä, voisi syynä olla myös Masa-kissan isottelu. Toisinaan - hyvin harvoin - se nimittäin yrittää omia vessalaatikoita itselleen. Pitää keskustella asiasta.

Ilmeisesti huomenna pieni kesämatka Joutsaan! Taiteen ihastelun ohella tarkoitus on tutustua paikalliseen sahtiin.
Varastopanimon Sahti

Sahti​

Varastopanimon sahti on tyyliltään Itä-Hämäläinen vaalea sahti.

Sahti muistuttaa maultaan Baijerilaista suodattamatonta vehnäolutta, mutta on tyylilleen uskollisesti hiilihapoton tai korkeintaan lievästi hiilihappoinen ja vahva.

Kantavierre on yli 20% ja jäännössokerit tekevät juomasta paksun ja täyteläisen.

ALC. VOL. 7% / IBU 7 / EBC 30

Muista sit tutustua varoen ettei karkaa käsistä.

Back
Ylös Bottom