Toivottavasti tää ei nyt ollut mikään yllätys.olen ennenkin ollut sitä mieltä, että kyllä se instarami vaan tuntoo keitä telelähettimiä on lähistöllä!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toivottavasti tää ei nyt ollut mikään yllätys.olen ennenkin ollut sitä mieltä, että kyllä se instarami vaan tuntoo keitä telelähettimiä on lähistöllä!
Toivottavasti tää ei nyt ollut mikään yllätys.
Tätä ei onneksi enää ollut.Novo Nordista
Joo. Nyt tuli kuokkaan.Tätä ei onneksi enää ollut.
Joo, tästä mukavat pikavoitot, olisi kannattanut vaan holdailla pitempäänkin.Orion olis ollut paras betsi.
Onneks osa meistä on tarpeeks rumia, ettei ole pelekoa yhenkään naisen lähestymisestä millään tavalla.
Ota sokolaatia niin helepottaa.Hyvä luoja että on #olo.
Just söin magnumin, suklaata siinäkin. Pätkis meni päivällä. Ja pari aleksanteri leivosta. Ja sipsejä.Ota sokolaatia niin helepottaa.
Just söin magnumin, suklaata siinäkin. Pätkis meni päivällä. Ja pari aleksanteri leivosta. Ja sipsejä.
The new law says that foreign nationals with no affiliation to the Danish Kingdom can not buy property in the Faroe Islands without specific government permission. In order to buy a property, foreigners must have resided within the Kingdom of Denmark for a least five years.
No mutta tuli varmaan puhdas muna. Rasvat lähti puhaltamalla pois.Puuhailin munalla koko viime yön. Brisketti.
Aamulla pistin munan pesuohjelman käyntiin. Meni varmaan tunti kun muistin ja katoin että mitvit, 50 astetta...menin sitten kurkkaamaan, sade sihisi munaan koskiessa. Mittari pyöriny siis ympäri ja lämpö varmaan 550 astetta. #hehe
Ajaakohan veli Möykkysen minkki koskaan nurtsia.Tätä ei usko kukaan, mutta on tositarina.
Tänään 30v hääpäivä (lauantaina sitten se oikea juhlinta). Rouva tällä hetkellä ajaa nurtsia ja minä olen koiran kanssa sohvalla
Ottakaa klopit oppia.
This is tasa-arvo.