Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Danke schön vinkistä. Pitää perehtyä. On vaan noita kenkiä kuhtalaisen paljon markkinoilla. Pitäisi päästä koeAstumaan vähän pidemmän aikaa mitä kaupassa ehtii. heh.

Tai ainahan voisi palata #ennenoli-aikaan ja mustat Nokian kumisaappaat, villasukkia lämpötilan mukaan :LOL:
Niin mihin tarkoitukseen tässä haetaan kenkiä, vaellukseen? Suomessa, Alpeilla, Norjassa?

Vaikka en ole moneen vuoteen kyennyt itse vaeltamaan, niin kerännyt aika paljon tietoa ja kokemusta aiemmin vaelluskengistä.

Edit. Kun silmät avasi, niin metsästykseen. Siinä ei tattte sellaista pohjarakennetta kuin kivisessä maastossa vaeltamisessa, joten ei tietoa. Hanwag ja Lowa ovat kyllä tossakin kovia tekijöitä.

Mitenkäs muuten nämä tämän vuoden kesäksikuntoilijat? Toteutuiko suunnitelmat?
Eipä tässä varsinaisesti kesäkuntoa olla haettu mutta puntit kolisoo hyvin ja semmosen 15 km pk lenkin saa kipitettyä ihan vaivatta. Kesän kovin suoritus kuitenkin ehkä 12 h koskessa kahluuta vain pienillä evästauoilla.

Minun paketti etelleen hesoos

lähetetty 11.7 klo 800

mikähän homma?

UPS Express Saver within the EU typically offers next-business-day delivery to most European business areas. If the collection is made before 13:00, delivery is often guaranteed within 24 hours.

Piti yksi paukkukin vääntää kun sai tuon orgeatlitkun valmiiksi.

20250721_212843.webp

Niin mihin tarkoitukseen tässä haetaan kenkiä, vaellukseen? Suomessa, Alpeilla, Norjassa?

Vaikka en ole moneen vuoteen kyennyt itse vaeltamaan, niin kerännyt aika paljon tietoa ja kokemusta aiemmin vaelluskengistä.

Edit. Kun silmät avasi, niin metsästykseen. Siinä ei tattte sellaista pohjarakennetta kuin kivisessä maastossa vaeltamisessa, joten ei tietoa. Hanwag ja Lowa ovat kyllä tossakin kovia tekijöitä.
Tossa olis mun mieluinen malli. Hanwagit voi myös pohjittaa uudelleen, eli siinä on varttuneella miehelle melkein loppuelämäksi kengät. Kunhan hoitaa kunnolla nahkaa jne.

https://www.partioaitta.fi/hanwag-k...miehet-lhasa-ii-wide-chestnutasphalt-h400310/

Mitäs oli tavoitteena viiden vuoden periodille?

että on semmonen cunto, että allekirjoittanut kehtaa mennä aurinkorannalle

ei patsastelemaan, vaan puun varjoon makaamaan

tällä kunnolla ei ilkeä! ei likikään!

Yours

Mä pääsin jos en täysin (kävin siinä luvussa mihin halusinkin, mutta viikko ulkomailla ja muuttorumbat pari viikkoa päälle niin vaaka heilahti sieltä pois) niin lähelle! Nyt vain tiukkaa saleilua ja suunnitelmallisuutta takas arkeen sillä tämä yhteenmuutto on ollut just sitä että tuntuu kokoajan olevan joku ruokakriisi päällä. Mulla oli aina jääkaapissa kaikki mitä bodaava laihistelija tarvii, eikä mitään extraa.

Kengistä pitää sivulauseena mainita että vaikka ei sovellu varmaan metsästykseen, niin vuoden löytö itselleni on Haltin goretexit, vihdoin sopivan iso lesti ilman että tarvii ottaa "yks koko isompi" ja on kevyet ja siistit. Piti olla vain friba käyttöön mutta näköjään käyttänyt noita keväästä asti ihan joka päivä.

Ja asiasta taas toiseen, eilen kävin tatskaa vähän korjaamassa Turussa, muutama pieni yksityiskohta oli vähän liikaa haalistunut omaan makuun niin veloituksetta pistivät vähän viivaa lisää, 30min pikasessio mutta josko nyt olis bueno!

En ole tainnut kuvaakaan laittaa mihinkään, täällä pakkiksella heavymiehet saattaisi jopa arvata minkä yhtyeen ja mitä biisiä tässä on suunnitellessa jammailtu.

Siisti kesäkuntohan siinä on. Mitäs oli tavoitteena viiden vuoden periodille? Vaiko kuva muistoksi, että voi sitten katsella - että noinkin hyvässä kunnossa on aikoinaan ollut?

ainiin, tämähän se on se

kyllä kelpaisi pötkötellä

rantacunto.webp

meinaakko, että täysinselvinpäin tuo on saavuttamaton

Back
Ylös Bottom