Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Uskon että insta on yksittäinen erittäin suuri ongelma nuorten henkisissä ongelmissa.

Paitsi, että nuoriso ei käytä niinkään instaa, tiktok, telegram, snapchat ovat nuorten keskuudessa paljolla käytöllä.
Varsinainen yksittäinen ongelma on ihmisten typeryys. Siitä voi johtaa kaikki muut ongelmat vastaavasti kuin Maxwellin yhtälöistä voi johtaa kaiken oleellisen sähkötekniikasta.

Ei maailmassa ole riittävästi ruokaa.
Tosta moti juliste seinälle @TJJ
IMG_6120.webp

Saattaa olla - tai sitten pitää liian uudenaikaisena hömpötyksenä.

Erinomainen laite kuumilla keleillä, tuossa se on itsellänkin pöhissyt maltillisella asetuksella.
Juuri piti säätää vähän isommalle, meinaa varpaita palella.

Kotkasta kotiuduttu. Varsin kelvollinen tapahtuma ja päätös loman tyngälle ja huomenna takaisin sorvin ääreen 4:30

Joku käänsi vissiin lämmötkin päälle.

Sehän se vähän on, että sosiaalisessamediassa ei nykyisin ole mitään sosiaalista. Kaikki vaan myy joko itseään, jotain tuotetta tai mielikuvitus mielikuvaa "omasta elämästään".

Minä käytän FB:ia päiväkirjanomaisesti, joten mukana on laidasta laitaan asiaa ja kuvia. Harmittavan vähän monet kuitenkaan mitään kommentoivat. Itse laitan yleensä jotain juttua, enkä vaan peukuttele tykkäyksiä. Välillä olen poistanut sellaisia tyyppejä, joista ei koskaan kuule mitään.

Back
Ylös Bottom