Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nykyään kun laitettaisiin kaikki ajamaan Heinolan keskustan läpi, niin voisi olla läpimenoaika viikonloppuisin ns. mielenkiintoinen.

Jonnet muistaa.

IMG-4165.jpg
Ja Esko Riihelä selosti livenä Liikenneradiossa!

Nyt taas pelittää. Pankissa piti jonottaa 1 t 15 min, mutta olin ennakoinut ja ottanut mukaan kirjan ja vesipullon. Oikein ystävällinen pankkitäti hoiti hommat. Lohdutti vielä, että kyllä niitä tunnuksia muutkin sössivät jumiin. Mietin, olisinko painottanut, että minulla tähän EI liity alkoholi, mutta selittäminen tuppaa useimmiten herättämään epäilyjä.

Mahdollisesti onnistuin lisäksi lataamaan mobiilitunnisteen käyttöön!

Nyt on sen verran uupelo olo, että loppupäivä mennee Masa-kissan seurassa sohvalla.

Ostin kotimaisen valmistajan hampaidenvalkaisuliuskat siinä toivossa, että näistä vähän saisi kirkastusta legoihin.

Kaikkialla netissä, jossa tätä on myynnissä (myös Puron omat sivut) mainitaan, että käyttöaika on 30-45 min kerrallaan. Paketin käyttöohjeessa se on 45-100 min. :unsure:

Ostin kotimaisen valmistajan hampaidenvalkaisuliuskat siinä toivossa, että näistä vähän saisi kirkastusta legoihin.

Kaikkialla netissä, jossa tätä on myynnissä (myös Puron omat sivut) mainitaan, että käyttöaika on 30-45 min kerrallaan. Paketin käyttöohjeessa se on 45-100 min. :unsure:
Mä ostin sonicare hammasharjan, sillä valkastunu yllättävän hyvin.

Muuttaisinko maalle 🤔
Tykkäisinkö olla marraskuun pimeillä keskellä peltoja pimeässä yksin koirien kanssa 🤔

Asumiskulut olisi tosi edulliset ja voisin ostaa sen haaveilemani avoauton. Toki pitäisi ajaa 25 min kaupunkiin sillä ajelemaan.

Vai muutanko vaan sinne Forssaan 🤔

Muuttaisinko maalle 🤔
Tykkäisinkö olla marraskuun pimeillä keskellä peltoja pimeässä yksin koirien kanssa 🤔

Asumiskulut olisi tosi edulliset ja voisin ostaa sen haaveilemani avoauton. Toki pitäisi ajaa 25 min kaupunkiin sillä ajelemaan.

No mä asun maalla, 40min kaupunkiin, 40min salille ja 40 töihin. Edullista ei ole ku hyttyset kyl. Eikai Forssaan kannata 🤔

Huomio! Tiedotus erityisesti jäsenille @Heatseeker ja @Lonewolf sekä kaikille muille laatuautoista yhtään mitään ymmärtäville.

Ajoin myöhään illalla kilometrikaupalla DX:n perässä. Enkä minkä tahansa DX:n, vaan kyseessä oli X60-sarjan facelift Mark II Cressida badgella, todennäköisesti vuosimallia 1983. Arvostuksesta Autoa kohtaan ajoin kunnioittavan etäisyyden päässä, joten esimerkiksi kuljettajan hatun väri ja muut tarkentavat yksityiskohdat jäivät rekisteröimättä. Cressida lipui uskomattoman vakaasti ja arvokkaasti pitäen yllä täsmälleen suurinta sallittua tiekohtaista nopeutta tarjoten matkustajilleen valtionjohtajatason mukavuutta ja ylellisyyttä.

Kokemus oli arvokas ja samalla hyvin tunteikas tuoden mieleen lukuisia muistoja omasta nuoruudesta. Ajalta, jolloin autot olivat autoja, moottoritie oli kuuma, ja viereisillä penkeillä istuvat naiset olivat nuoria ja kauniita. Itselläni ei koskaan ollut aikakauden DX Corollaa, mutta yhdellä parhaista kavereistani oli vuosimallin 1982 (viimeinen oikea) yksilö. Voi veljet, miten uskomattomat ajo-ominaisuudet siinä olikaan erityisesti nopeaan mutka-ajoon, jossa mahdollisesti vastaantulevaa liikennettä piti tähystää taka- ja sivuikkunoista.

Eilen havaittu yksilö näytti suunnilleen tältä.

wallpapers_toyota_cressida_1982_1_b.jpg

Olin eilen (mulle) yösalilla, eli puoli ysiltä rupesin tekemään jalkoja.
Olin ihan varma että unta ei saa kyllä seuraavana yönä, mutta niin vaan nukuin ku tukki.
Aivan mahtavaa että mun hermosto kestää nykyään ainakin kolme treeniä viikossa ja näköjään vielä iltatreenitkin ilman että käyn kierroksilla.

Muuttaisinko maalle 🤔

Maalle ei ole hinkua, mutta että Forssaan - entäpä Pieksämäki, se olisi melkein molemmat yhdessä.

Niin just joo. Näkyyhän nuo nyt selvästi avatarissa :unsure:.

Melkein yhtä vaatimaton suomalainen mies kuin @vokot
Vokotista en tiä, mutta myönnän että näin 25v reenailujen jälkeen. Ja kun paino seilannu läskistä kireeseen, on hieman sokeutunu omalle peilikuvalleen. 2v sitten kun pääs sinne alle 10% rasvoihin, on tää nykykunto omaan silmään karsee läski. 🫣

Back
Ylös Bottom