Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hänen arkea helpottamaanHäh. Luulin, että olet jo parisuhteessa?
.
Sieltä se tuli, kauan piti hillitä itteään että joku muu tarttuu täkyyn.Häh. Luulin, että olet jo parisuhteessa?
No tilaa tilaa, mutku on tämmönen lihava kääpiö ja jos keskilaatuinenkama maksaa tyyliin 50e/paita ilman vaihto/palautusoikeutta niin....parempi käydä kokeilemassa.Ammattilainen tilaa netistä laatukamaa.
Sitten heidän logistiikka kusee ja saa lopulta 6kpl 3kpl hinnalla.
Niin siis nyt on kuusi paitaa v-aukolla.
Edit. Ja kaikki mustia. Kukahan tässä kaupassa lopulta oli se voittaja.
Niin siis tuo oli sarkastinen tarina. Nyt tosiaan 6 mustaa samanlaista paitaa.No tilaa tilaa, mutku on tämmönen lihava kääpiö ja jos keskilaatuinenkama maksaa tyyliin 50e/paita ilman vaihto/palautusoikeutta niin....parempi käydä kokeilemassa.
Mulla on maila aina ylhäällä kun avaan internetin.Sieltä se tuli, kauan piti hillitä itteään että joku muu tarttuu täkyyn.
Huumoria se huonokin huumori on .Mulla on maila aina ylhäällä kun avaan internetin.
Yleensä joku syöttää kuitenkin suoraan lapaan.
Koska huono huumori on parasta huumoria.
Reenaat vääräs paikas, jos kaveria ei löydyEn ikinä enää tuu salille kuudelta, täällä on liikaa porukkaa.
Ärsyttävää kun en saa salikaveria. Varsinkin penkatessa tarvisi vähän tsemppiä![]()
Mun naamalla ei pelkoo että kukaa tulis jutteleenMun on pakko lopettaa vissiin kiristelyt, taannoin kun olin melkein tyhjällä salilla jumppailemassa niin ihan viereen tuli puuhastelemaan tosi timmi ja nätti pirkko. Ei siinä mutta se alkoi juttelemaan niitä näitä, pakko johtua jostain näihin liittyvistä.
Oikeasti tässä pohtinut miksi rääkkää itseään, aiemmin asetetut tavoitteet on saavutettu. Tosin toi stanan kessi ei vaan häviä mihinkään ja miettinyt katsoisko kumpi lähtee ennemmin, järki päästä vai läski siitä.
Toki ei tarttis aina sataa.
Ei ole niin tuskasen kuuma.
Oon ajatellut vaihtaa syksyllä kylän parhaaseen voimasaliin jossa treenaa kaikki jääkaappi-pakastimetReenaat vääräs paikas, jos kaveria ei löydy
Toki ei mullakaa o![]()