Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vähän lainaan tätä ketjua kun liput tulee myyntiin parin tunnin kuluttua, niin en oo koskaan ollu helsingin jäähallissa keikalla, HIFK:n areena siis ilmeisesti, niin onko isosti väliä tai suosituksia mistä kohtaa koittaisi varata paikat?
katso liitettä 271581
Ja paljon.hellettä, kiitos!
ja sassia!
Meiltä jouduttiin lopettamaan vanhempi kissa vajaa vuosi sitten. Nuorempi pullukka on vielä hyvissä voimissa mutta en taida ottaa enää uutta kissaa ainakaan näillä näkymin. 3 (tai 4) koiraa riittää.
Otat ihmisen, jolla on talo ja peenis.Mä yritän olla ottamatta kolmatta koiraamun pitäis oikeastaan löytää oma kämppä ennen, siis joku okt tai rivari
Ei vaan löydy sopivaaOtat ihmisen, jolla on talo ja peenis.
Ja tykkää koirista.
HTH
Lauantaina aamuyöstä mun koirat repes huutaa keskellä yötä kun joku vitun idiootti huudatti omaa koiraansa mun ikkunan alla.Onneksi kerrostaloelämä on kuukauden päästä taas taputeltu. Ihan vain noista rakkaista alakerran koirista tuli mieleen. Sai täs jossain välis 2 yötä nukuttua ilman jumalatonta haukkumista. Nyt taas noin 5 yötä mennyt vähintään kahdella klo 24-04 välisellä haukkukohtauksella. Ja ei ole vain haukahdus, vaan aivan täys helvetti repee huuto.
Muoks : kai mä sit oon niin hiton suomalainen että mua ainakin ahdistaa ajatus että häiritsen naapureita, eikä niin kuin ilmeisesti alakertalaisilla, että jos maksaa vuokran niin = omistaa koko kerrostalon. Ja huomioksi, olen siis isosti koiraihminen, tässäkin lähinnä vituttaa noi omistajat. Sä et ota tollasta rotua kerrostaloon perseilemään ihan vaan koska "minulla on oikeus" paskaa.
mua ainakin ahdistaa ajatus että häiritsen naapureita,