Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mulla on rakennusluvat jumissa/jonossa kevätruuhkassa.
meinasin aloitella anyway kunhan tässä kerkee

501610596_1017070840542480_5367535092075061583_n.webp

#ilmestyyvokot

Mulla on rakennusluvat jumissa/jonossa kevätruuhkassa.
meinasin aloitella anyway kunhan tässä kerkee
Lähdetään Duke Nukemin kanssa kesäksi hommiin kaken raksalle. Sylvi tulee muonittamaan ja maltsu hoitamaan kirjanpitoa.

Siinä onnimittäin syyskuussa sekä rakennusvalvonta että verottaja ihmeissään.

"Norsu tunkeutui ruokakauppaan.
Valvontakameran kuvissa näkyy, kuinka norsu ahmi muun muassa makeita riisikakkuja ja kananmunia Koillis-Thaimaassa sijaitsevassa kaupassa." Hs.fi

Hetken jo ajattelin, kuinka rumaa on nimitella lomalla olevaa Herr Doktoria tuolla tavalla.

Jaahas meikäläiselle tuli just puhelu jossa alettiin väittää että pankista soittavat ku tilitä on siiretty rahaa jonnekki ja olis pitänyt painella näppäimiä ohjeiden mukaan.

Katkasin puhelun ja katoin että eipä siellä pankissa ole mitään tapahtunut.

"Norsu tunkeutui ruokakauppaan.
Valvontakameran kuvissa näkyy, kuinka norsu ahmi muun muassa makeita riisikakkuja ja kananmunia Koillis-Thaimaassa sijaitsevassa kaupassa." Hs.fi

Hetken jo ajattelin, kuinka rumaa on nimitella lomalla olevaa Herr Doktoria tuolla tavalla.
En tunnusta mitään.

Jaahas meikäläiselle tuli just puhelu jossa alettiin väittää että pankista soittavat ku tilitä on siiretty rahaa jonnekki ja olis pitänyt painella näppäimiä ohjeiden mukaan.

Ihmetyttää, miten näihin soittoihin haksahtaa edelleen niin moni, kun asiasta toistuvasti varoitetaan mediassa. Joku bussipysäkkikampanjakin on eli pysäkeillä isot julisteet siitä, kuinka poliisi, pankki, pappi ja palokunta eivät koskaan soita tämmöisiä puheluita.

Myöskään Brad Pitt ei halua Sylvin FB-kaveriksi, rakastu tulisesti ja tarvitse sitten yllättäen pientä lainaa.

Suomalaiset ovat tuudittautuneet siihen, ettei tämmöisiä huijauksia tehdä rehdissä ja reippaassa Pohjolassa. Venäläisillekin myytiin tonttimaata sinisilmät loistaen sotilastukikohtien yms läheisyydestä.

Kummitätsy oli eilen juhlaparaatia katsellessaan huomannut venäjää posmottavan nuoren miehen, joka oli puhelimella kuvannut reitin varrella olevaa yleisöä. Yleensähän sitä kuvataan niitä ajoneuvoja (ja kadetteja).

Ps. Kummitätsy muisteli taas Laatokan rannalle jääneitä perintömaita ja taloja. Ei ollut ollut kuin pöpelikköä ja hukkamaata jäljellä, kun joskus kävivät siellä kotiseutumatkalla. Isänsä ei ollut halunnut lähteä, kun oli jo ennalta arvannut, että siellä on vaan ryssitty kaikki.

Mulle oli kans pari päivää sitten jätetty vastaajaan viesti samalla asialla.

Mää vähä ny suren tuota mun kissaa ensiksi ja mietin sitte hommaanko uuden. Tällä hetkellä tuntuu siltä, että en mä varmaan ota.

Oi voi.
Pikkuystävän menetys on kauheaa. Otan osaa. Kyllä se siitä vähitellen.

Minulla oli viime keväänä kokonaan kissaton koti pari viikkoa. Oli todella outoa. Sitten tulikin tämä Neiti Kesäheinä ja syksyllä Bullea Boika, joten koti tuntuu taas kodilta.

Oi voi.
Pikkuystävän menetys on kauheaa. Otan osaa. Kyllä se siitä vähitellen.

Minulla oli viime keväänä kokonaan kissaton koti pari viikkoa. Oli todella outoa. Sitten tulikin tämä Neiti Kesäheinä ja syksyllä Bullea Boika, joten koti tuntuu taas kodilta.

No on se kyllä. Ja tää tuli niin yllättäen vielä, kun karkuteille lähti ja löysin sen sitten ”nukkumasta” tuosta lähimetsiköstä. Et en tiä lähtikö vaan kuolemaan pois kotoa vai tuliko jotain muuta.

Joo katsotaan nyt miten käy, otanko tähän jonku kissakaverin vielä. Jälkikasvukin mahdollisesti on maailmalle tästä syksyllä lähdössä, niin ei mulla oo sit kaverina ku toi robotti-imuri..🤣

Joo katsotaan nyt miten käy, otanko tähän jonku kissakaverin vielä.

Kyllä se kissa jotenkin tekee kodista kodin. Ainakin näin lapsettomasta itsekseen asustelevasta tuntuu kissattomana, että asuu enemmänkin asunnossa. Minulla on pyhä päätös, että en ota enää kissaa, kun se sureminen on aina niin kova paikka. Silti jotenkin väliaikaisen tuntuista tämä kissattomuus.

Voimia! đź’” đź«‚

Back
Ylös Bottom