Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lähdetään Duke Nukemin kanssa kesäksi hommiin kaken raksalle. Sylvi tulee muonittamaan ja maltsu hoitamaan kirjanpitoa.Mulla on rakennusluvat jumissa/jonossa kevätruuhkassa.
meinasin aloitella anyway kunhan tässä kerkee
En tunnusta mitään."Norsu tunkeutui ruokakauppaan.
Valvontakameran kuvissa näkyy, kuinka norsu ahmi muun muassa makeita riisikakkuja ja kananmunia Koillis-Thaimaassa sijaitsevassa kaupassa." Hs.fi
Hetken jo ajattelin, kuinka rumaa on nimitella lomalla olevaa Herr Doktoria tuolla tavalla.
Jaahas meikäläiselle tuli just puhelu jossa alettiin väittää että pankista soittavat ku tilitä on siiretty rahaa jonnekki ja olis pitänyt painella näppäimiä ohjeiden mukaan.
Katkasin puhelun ja katoin että eipä siellä pankissa ole mitään tapahtunut.
@Poppis bikineissä maalaamassa?Lähdetään Duke Nukemin kanssa kesäksi hommiin kaken raksalle. Sylvi tulee muonittamaan ja maltsu hoitamaan kirjanpitoa.
Siinä onnimittäin syyskuussa sekä rakennusvalvonta että verottaja ihmeissään.
Vai yläosattomissa@Poppis bikineissä maalaamassa?
Mulle oli kans pari päivää sitten jätetty vastaajaan viesti samalla asialla.Jaahas meikäläiselle tuli just puhelu jossa alettiin väittää että pankista soittavat ku tilitä on siiretty rahaa jonnekki ja olis pitänyt painella näppäimiä ohjeiden mukaan.
Katkasin puhelun ja katoin että eipä siellä pankissa ole mitään tapahtunut.
Minä oon tässä nyt pari päivää elänyt kissatonta elämää. On kyllä outoa.
Mää vähä ny suren tuota mun kissaa ensiksi ja mietin sitte hommaanko uuden. Tällä hetkellä tuntuu siltä, että en mä varmaan ota.No mutta.
Tilannehan täytyy korjata.
Mää vähä ny suren tuota mun kissaa ensiksi ja mietin sitte hommaanko uuden. Tällä hetkellä tuntuu siltä, että en mä varmaan ota.
Oi voi.
Pikkuystävän menetys on kauheaa. Otan osaa. Kyllä se siitä vähitellen.
Minulla oli viime keväänä kokonaan kissaton koti pari viikkoa. Oli todella outoa. Sitten tulikin tämä Neiti Kesäheinä ja syksyllä Bullea Boika, joten koti tuntuu taas kodilta.
eilisestä etukaula aivam turvoksissa
hyvää niskajumppaa 200km kovaan vastatuuleen
katso liitettä 271572
Joo katsotaan nyt miten käy, otanko tähän jonku kissakaverin vielä.