Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Merkitään pöytäkirjaan, leikkurin terät teroitettu. Aika siekailematta oli ajeltu kiviin.

Nyt kahvi ja sitten veeneljä.

comic-postcard-large-man-walking-beach-23454846.jpg.webp

#dieettijutut #kesakuntoon25

HK asiakaspalveluun palautetta (fotot ja paketit tallessa jotta saa pvm ym koodit) niin yleensä noista saa kumminkin jonku 10-20e hyvityksen.

Minulle tuli valmistajalta 12€ hyvitystä elintarvikkeesta tekemäni reklamaation jälkeen. Sillä ostaa jo useamman rasian broilerisuikaleita kissoille.

Masa-kissan primordial pouch on sisältänyt aiemmin pari kiloa rasvaa. Nythän se on enimmäkseen sellainen tyhjä lepsukka - ja tavoitteena on säilyttää jatkossakin tämä saavutettu tyhjyys. Ei siis sipsiä, kaljaa, lenkkimakkaraa, hamppareita eikä pizzaa.

Parvekkeen aurinkotuolille on nyt laitettu pehmusteet. Kelpaa kisujen loikoilla siinä!
Tosin tällä hetkellä Aino nukkuu jossakin vaatehuoneen uumenissa ja Bullea Boika on kaivautunut peiton alle sängyssä.

Raitis ulkoilma ei kiinnosta.

Minulle tuli valmistajalta 12€ hyvitystä elintarvikkeesta tekemäni reklamaation jälkeen. Sillä ostaa jo useamman rasian broilerisuikaleita kissoille.
Minä taisin viimeksi reklamoida kun Maxi Peppulin 24 päkissä (0,33l) yhden pullon korkki oli väärillä kierteillä, väljähtäny ja vähän vuotanu. Pari kymppiä (2x24päkkiä tarjouksesta) siitä sai hyvitystä.

Pihakivetyksen saumojen puhdistus sammaleesta ja uus saumahiekka..vitt* mikä työmaa. Paljonkohan kake velottas tuosta?

e: ja himskatti kun tämä romu ruumis menee aina vain paskemmaksi ihan silmissä, kevyistä hommista ihan inva loppupäivän/pari päivää.. /c:stä

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom