Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Miksi ruumis ei ole vielä alkanut haisemaan?

Eilen naapurin kännykkäherätys aloitti rallattamaan klo 03.00 ja tänään 05.30.
Menee puolisen tuntia ennenkuin se lopettaa herätysyrityksen.

Eikä ole Piporadion aikamerkki! Piporadio nimittäin kuuluu lähetyksen aikana ihan jokaisessa huoneessa, mutta herätys vain makuuhuoneessa 😆

Viimeksi muokattu:
Ai luoja, yksi lisäsyy vihata torkuttajia, jos asuu kerrostalossa/rivarissa tai miten vain että se helvetin piippaaminen vaikuttaa muiden ihmisten elämään niin helvetissä on toivottavasti paikka heille. Mulla muksu yritti jossain välissä alkaa tekee tuota mutta tokan aamun jälkeen oli tiukkasävyinen isä huoneen ovella sihisemässä kirouksia kuin kyy niin loppui torkutukset siihen.

Muoks : emäntäkin sen verta ajattelevainen että alkoi nukkumaan älykello ranteessa kun siihen sai äänettömän värinäherätyksen. Hippasen mukavampi kun itse tullut yövuorosta kotiin niin ei tarvitse tunnin unien jälkeen herätä johonkin Porilaisten marssiin.

Ai luoja, yksi lisäsyy vihata torkuttajia, jos asuu kerrostalossa/rivarissa tai miten vain että se helvetin piippaaminen vaikuttaa muiden ihmisten elämään niin helvetissä on toivottavasti paikka heille. Mulla muksu yritti jossain välissä alkaa tekee tuota mutta tokan aamun jälkeen oli tiukkasävyinen isä huoneen ovella sihisemässä kirouksia kuin kyy niin loppui torkutukset siihen.

Muoks : emäntäkin sen verta ajattelevainen että alkoi nukkumaan älykello ranteessa kun siihen sai äänettömän värinäherätyksen. Hippasen mukavampi kun itse tullut yövuorosta kotiin niin ei tarvitse tunnin unien jälkeen herätä johonkin Porilaisten marssiin.
Mä kun asuin ekan kerran yksin niin kämppiksenä oli jätkä, joka aloitti torkutuksen tuntia ennenkuin piti herätä. Kunnon psykopaatti pitää olla jos tekee tuota kerrostalossa tai soluasunnossa.

Voinee ehkä kysyä joskus

meinasin jo laitta, mutta en uskaltanu

pakit siis olisivat helpotus saisi mennä kaikessa omarassa rauhassa yksin ja viettää koko ehtoon täysin omaan rauhalliseen tahtiin täysin omavalintaisessa ohjelmassa

entä jos ei tulisikkaan pakkeja!? joutuisi keksiä jotain muuta kun yksin omassa seurassa istumista!

ppppelottaa

20250516_074254.webp
Masa-kissa paheksuu torkuttajaterrorismia.
Itseasiassa se aikoo syödä syyllisen.

Se huono puoli on kun tulee ensimmäisten joukossa työpisteelle, että joutuu suorittamaan fyysistä työtä ja keittämään kahvia.

Peli covenee, olen alkanut käymään cuntoilusalilla lauvantain lisäksi tiistaisin.
Eilen periaatteessa lepäilypäivä, mutta tein bodailuhomman jota kukaan ei haluaisi tehdä. Vihkoon merkattu ”to 15.5. pohkeet x 4”.

Back
Ylös Bottom