Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja heti viestin lähettämisen jälkeen wet beawer ilmaantui.Beawer-bongaus sujui eilen paljon paremmin mitä tänään, vaikka nyt yritin ihan asiakseni ja eilinen oli puhdas sattuma.
Joo. Tänään ja huomenna koko päivä sellaista kehityspöhinää, l. koko päivä tiimitehtäviä yms.
Mä kun asuin ekan kerran yksin niin kämppiksenä oli jätkä, joka aloitti torkutuksen tuntia ennenkuin piti herätä. Kunnon psykopaatti pitää olla jos tekee tuota kerrostalossa tai soluasunnossa.Ai luoja, yksi lisäsyy vihata torkuttajia, jos asuu kerrostalossa/rivarissa tai miten vain että se helvetin piippaaminen vaikuttaa muiden ihmisten elämään niin helvetissä on toivottavasti paikka heille. Mulla muksu yritti jossain välissä alkaa tekee tuota mutta tokan aamun jälkeen oli tiukkasävyinen isä huoneen ovella sihisemässä kirouksia kuin kyy niin loppui torkutukset siihen.
Muoks : emäntäkin sen verta ajattelevainen että alkoi nukkumaan älykello ranteessa kun siihen sai äänettömän värinäherätyksen. Hippasen mukavampi kun itse tullut yövuorosta kotiin niin ei tarvitse tunnin unien jälkeen herätä johonkin Porilaisten marssiin.
105 kasassa. Kaksi viikon katkoa on, muuten ihan ok tahti.Se oli tänään vuoden sadas treenipäivä. Mites
@-kake-n jumppaputki, vieläkö on pysyny tahti?
Se oli tänään vuoden sadas treenipäivä. Mites
@-kake-n jumppaputki, vieläkö on pysyny tahti?
Voinee ehkä kysyä joskus
Ei ole montaa polkupyöräilytöntä päivää, hyötyajoja ei lasketa.107. polkupyöräilypäivä
Ei ole montaa polkupyöräilytöntä päivää, hyötyajoja ei lasketa.
Pyörälenkkejä 22.
![]()
Suomalaisohjaaja Jalmari Helander ohjaa uuden Rambo-elokuvan
Uutiset nopeasti ja luotettavasti.yle.fi
Asiallista.