Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minä taas kävin masentumassa puntarilla, 85, onely

sen yli ei meinaa saada sitten niin millään, etes kreatiinilla
Mitä jos söisit aamulla kaks ruisleipää ja pullan? Joka aamu. Lounaalla pari lihapullaa enemmän ja välipalaksi kolme keitettyä munaa. Iltasella puuroa ja raejuustoa. Vois toimia paremmin kuin kreatiini.

olisko se tuo pulla?

nyt syön 3-4 ruisleipää, aamulla

ruuankanssa sama määtä lisää

ja välipalaksi pari kolme

ehtoolla en enää yleensä syö leipää, pl. eilen kaksi kpl

eikä Minulla enää nykyään oikeastaan etes ole tarve saada lisää massiivisuutta, koska:

olen jo niin vanha, että ei ole enää pienintäkään aikomusta saada ketään NAISta kanssani mihinkään vakavaan juttuu, eli:

Minun ei oikeastaan tarvitse enää miellyttää ketään ulkoisella olemuksella

20250512_165501.webp
Masa-kissa pari päivää sitten reippaasti ulkoilemassa. Vähennetty raksumäärä ei ehkä vielä näy ulkomuodossa, mutta asenne on positiivinen.

Eihän vokotilla mitään pahoja unia ole ollut nyt.

oikeastaan todellisuus oli parempi kun uni

heräsin nimittäin unissani maanantaiaamuun, sitten heti hoksasin notta nythän onkin jo torstai

Kai se @Mr T n tojota on neliveto Hiace 🤔
Ei ollunna #yota tällä kertaa, kun #baru. Mutta kun kriteereinä oli käyttöautoksi melko tuore neliveto automaatilla, korkeammalla maavaralla (katumaasturi/korotettu farkku) ja bensakoneella ilman ylimääräisiä akustoja - niin varteenotettavat vaihtoehdot alkavat olla nykypäivänä melko vähissä.

Kyllä tuli mielenkiinnon vuoksi myös sähköautoja ja bensahybridejä vertailtua, mutta vielä pysyin perinteisessä voimalinjassa - toimii kuitenkin hyvin omaan käyttötarpeeseen. Tähän mennessä havaittua: adaptiivinen vakkari,keyless entry ja takakontin automaattinen avaus oikein käteviä ominaisuuksia - start/stop -automatiikka sen sijaan sielunvihollisen keksintö. Kun ei ole vielä ihan joka kerta muistanut napasauttaa pois päältä liikkeelle lähdettäessä. Positiiviset vaikutelmat arkikäytössä tähän mennessä - kylläpä tuo pidemmässä käytössä tapansa näyttää.

Jou: tuis: panemaan. Viikonloppuna taas. Alkaa käymään työstä. Pitäis tehä kaikkee muutaki. Töille ja muilla apustuksille on tällä ikää oppinu sanomaan ei. Pitäis opetella tuollekkin.

Pitäis opetella tuollekkin.
Tuota tuota. Tähän väliin sopii mielestäni harkittavaksi neuvo, minkä vanhempi kollega antoi joskus aikoinaan meille työuran alkupäässä olleille nuorille poikamiehille ohjeistukseksi.

Meni muistaakseni kutakuinkin näin:"Kun satutte pääsemään naisen kanssa intiimiin kanssakäymiseen. Niin pankaa niin monta kertaa, ettei tee enää yhtään mieli. Ja sitten vielä kerta päälle. Sillä koskaan ette voi tietää, että milloin seuraavan kerran saatte."

Viisaita sanoja vanhemmalta kollegalta...

Back
Ylös Bottom